تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ:

باند فاشیست‌‌ها در تهران منهدم شد

پلیس امنیت عمومی تهران موفق شد باند مخوف فاشیست‌ها را منهدم کند.
کد خبر: ۷۶۶۲
پلیس امنیتاخبار معاصر: در اجراي دستور بازپرس دادسراي ناحيه 33 شهيد مقدس مبني بر جلب و دستگيري یکی از اراذل و اوباش سطح يک شهر تهران به هويت "بهنام" 40 ساله به اتهام زورگيري ، آزار و اذيت و تجاوز به عنف ، حمل و نگهداري سلاح گرم و ضرب و جرح با استفاده از قمه و شمشير که موجبات اخلال در نظم و امنيت و اسايش شهروندان را فراهم نموده بود، کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دست به کار شدند.

کارآگاهان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي محل اختفاء متهم در محدوده فلکه اول صادقيه پیدا کردند و جهت دستگیری متهم عازم محل شدند.

متهم به محض رسیدن پلیس،‌ از طریق بالکن اقدام به فرار کرد و ماموران به دنبال وی دودیند و  با سردادن دستور ایست قصد متوقف کردن متهم را داشتند که بی‌نتیجه بود.

در ادامه عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با شلیک تیر هوایی آخرین هشدار خود را به گوش این اوباش خطرناک رساندند ولی او باز با بی‌توجهی به فرارش ادامه داد، تا اینکه ماموران بهنام را با 2 تیر جنگی مورد هدف گلوله قرار دادند.

متهم شرور زمینگیر شد و ماموران سریعا عوامل اورژانس را به محل فراخواندند، ولی متهم که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود، به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: متهم فوت شده سرکردگی باند «فاشیست‌‌ها» را برعهده داشت و 5 تن از اعضای باندش نیز در مخفیگاهش دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: مامواران پلیس از مخفیگاه متهم مقادیری مواد روانگردان،9 قبضه قمه و نيمچه ، چهار عدد پايپ الوده به شيشه،يک دستگاه لب تاپ مستعمل مشکوک به سرقتي،مقدار حدودا 3 کيلو پودر سفيد رنگ مشکوک به پیش ساز شیشه؛چهار دستگاه گوشي تلفن همراه مستعمل و تعداد 2 دستگاه خودرو ماکسيما سفيد رنگ؛ یک خودرو پژو 405؛یک دستگاه خودرو کيا سراتو؛يک دستگاه موتور سيکلت اپاچي کشف و ضبط شد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز