تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°

۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
رئیس‌جمهور چچن تاکید کرد:

ترکیه پایگاه اعزام تروریست به سوریه

رئیس‌جمهور چچن تأکید کرد که ترکیه پایگاه به‌کارگیری تروریستها و اعزام آنها به سوریه است و این کشور به‌جای مبارزه با داعش، از این گروه نفت می‌خرد.
کد خبر: ۷۷۰۴
ترکیه پایگاه اعزام تروریست به سوریه است

اخبار معاصر: رئیس‌جمهور چچن تأکید کرد که ترکیه پایگاه به‌کارگیری تروریستها و اعزام آنها به سوریه است و این کشور به‌جای مبارزه با داعش، از این گروه نفت می‌خرد.

به نقل از روزنامه رأی الیوم، «رمضان قدیرُف» رئیس‌جمهور چچن گفت که ترکیه از تروریستهای چچن حمایت کرد و اکنون روابط تجاری با داعش دارد و به این گروه در نابود کردن ملتها و کشورهای اسلامی کمک می‌کند.

وی در واکنش به انتشار این مطلب که ترکیه دائماً از ملت چچن حمایت کرده، اظهار داشت که آنکارا فقط از تروریستهای چچن حمایت کرد و الآن نیز در حال حمایت از داعش است.

قدیرُف خطاب به این رسانه‌ها که این مطلب را منتشر کرده‌اند، گفت: کی و چه‌وقت ترکیه به چچن و ملت این کشور کمک کرده است؟ حداقل یک مدرسه، یا بیمارستان یا مهدکودک یا مسجد به‌عنوان هدیه‌ای از سوی ترکیه برای مردم چچن نام ببرید. آری، ترکیه از تروریستها و وهابی‌ها حمایت کرد.

رئیس جمهور چچن تأکید کرد ترکیه پایگاه به‌کارگیری تروریستها و اعزام آنها به سوریه است و این کشور به‌جای مبارزه با داعش، از این گروه نفت می‌خرد.

وی با اشاره به سرنگونی جنگنده روسی که در حال مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه بود توسط ترکیه، گفت: آنکارا به نابودی ملتها و کشورهای اسلامی کمک می‌کند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز