تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

بنا، کشتی‌گیر آذربایجانی را کوچ کرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان کشتی‌گیر تیم آذربایجان را کوچ کرد!
کد خبر: ۷۷۱۷
محمد بنااخبار معاصر: مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو در شرایطی در سالن علی‌یف آذربایجان در حال برگزاری است که استقبال بسیار خوبی از روز پایانی مسابقات صورت گرفته است.

تیم کشتی فرنگی کشورمان که با 17 کشتی‌گیر راهی باکو شده است در اوزان مختلف همچنان شانس مدال دارد و تنها در وزن نخست هر دو کشتی‌گیر کشورمان برابر رقبایشان شکست خورده‌اند.

در مسابقات سنگین وزن و زمانی‌که صباح شریعتی کشتی‌گیر تیم آذربایجان با حریفش از استونی که نایب قهرمان جهان است روبرو شد و وی را شکست داد، جالب بود که محمد بنا در زمان کشتی این فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل در یک لحظه با این اندیشه که وی ایرانی است او را کوچ کرد و به وی اشاره کرد که دستان حریفش را بگیرد. چند ثانیه بعد محمد بنا که از روی عِرق ملی این کار را انجام داده بود جا خورد و مربیان آذری نیز شاهد این صحنه جذاب بودند.

در مسابقات امروز داوود استفانک دارنده مدال طلای جهان در سال 2014 برابر علی‌یف آذری در وزن 66 کیلوگرم شکست خورد. همچنین سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی تیم آذربایجان نیز در وزن 98 گیلوگرم روی تشک رفته است و برابر سلیمان در همان گام نخست شکست خورد.

تماشاگران ایرانی حاضر در سالن تیم ایران را تشویق می‌کنند و جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان نیز مورد تشویق ایرانی‌ها قرار گرفته است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز