تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

روش مبارزه یک قهرمان با سرطان

قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا که سال 92 دچار بیماری سرطان شد، تصمیم دارد پس از انجام مراحل درمانی با تأسیس یک موسسه خیریه برای ورزشکاران و قهرمانان بیمار، سفیر سلامت شود.
کد خبر: ۷۷۱۸
دوچرخه سواری اخبار معاصر: محمدرضا قادری قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا که دو سالی است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، در گفت‌وگو با سایت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از انجام ادامه مراحل خود در خارج از کشور خبر داد و اظهار داشت: 12 آذر ماه برای انجام ادامه مراحل درمانی خود به کشور آمریکا سفر می‌کنم. در این مدت برای انجام روند درمانی خود 300 میلیون تومان هزینه کردم و ورزشکاران و پهلوانان خیر بسیاری در این راه به من کمک کردند.

وی ادامه داد: ادامه مراحل درمانی‌ام به صد هزار دلار هزینه نیاز دارد که واقعاً نمی‌دانم این هزینه را چطور تهیه کنم اما اگر به این سفر اعزام نشوم ویزایی که تهیه کردم از بین می‌رود. پنجشنبه اعزام می شوم و امیدوارم خداوند همانند این دو سال که تنهایم نگذاشت، باز هم کمکم کند.

این قهرمان دوچرخه سواری با بیان اینکه «سرطان هدیه ای از جانب خدا برایم بود» گفت: همیشه به خداوند توکل دارم و هیچ‌گاه امیدم را از دست نداده‌ام. این بیماری را خداوند به من هدیه داد. در این دو سالی که درگیر مبارزه با سرطان ریه هستم، دیدم نسبت به همه چیز تغییر پیدا کرده است. تصمیم دارم پس از پایان معالجه‌ام به عنوان سفیر سلامت به همه ورزشکاران و قهرمانانی که گرفتار بیماری‌های لاعلاج می‌شوند با تاسیس یک موسسه خیریه کمک کنم.

وی در ادامه توضیح داد: تمامی افراد خیری که تا الان به بنده کمک کردند وهمین طور تمامی پزشک‌هایی که کارهای درمانی‌ام را انجام داده‌اند برای راه اندازی این موسسه و انجام رایگان امور پزشکی ورزشکاران اعلام آمادگی کرده‌اند.

قادری در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات المپیک تلاش می‌کنند درباره شانس کسب سهمیه در رشته دوچرخه‌سواری گفت: در رشته سرعت کم‌کاری شد و اعضای تیم ملی دوچرخه سواری یکی دو مسابقه را از دست دادند اما محمد دانشور امید زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز