تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

توضیحات هراتیان درخصوص برنامه‌های سمینار پزشکی AFC

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه‌های سمینار پزشکی AFC توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۷۳۶
زهره هراتیاناخبار معاصر: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زهره هراتیان در خصوص سمینار پزشکی AFC گفت: سمینار پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود که پنجمین دوره آن از فردا (نهم آذرماه) به میزبانی دهلی‌نو آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از تغییرات این سمینار سه روزه نسبت به دوره‌های پیشین آن باید به برگزاری دوره‌ای برای پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها اشاره کرد. در واقع پیش از آغاز رسمی سمینار پزشکی AFC که از فردا برگزار می‌شود، در دو روز مختلف کارگاه‌هایی برای همه پزشکان و فیزیوتراپیست‌های آسیا برگزار شد و من هم براساس دعوتی که به عمل آمده بود، سخنرانی خود را با عنوان پزشکی زنان و فوتبال را برای شرکت‌کنندگان ارائه کردم.

عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: همچنین روز گذشته جلسه کمیته پزشکی برگزار شد و در خصوص موارد مختلفی مانند دوپینگ، دیپلم پزشکی فوتبال، آلودگی و مواردی که در چند تورنمنت اتفاق افتاده بود بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و در نهایت تصمیماتی در خصوص آن گرفته شد که پس از تأیید نهایی اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی همچنین درباره برنامه‌های سمینار پزشکی AFC که از فردا آغاز می‌شود، گفت: در این سمینار من دو سخنرانی دیگر با موضوعات آسیب‌های فوتسال و تعیین جنسیت در زنان ارائه خواهم کرد. به طور کلی در این سمینار سیف، رئیس کمیته پزشکی، خانلری، دبیر کمیته پزشکی و زینب حسین‌زاده، فیزیوتراپیست تیم‌های بانوان نیز حضور خواهند داشت.

هراتیان تأکید کرد: خوشبختانه از ایران مقالات و سخنرانی‌های زیادی پذیرفته شده بود، اما تعدادی از این افراد با وجود اینکه برنامه ارائه آنها تنظیم شده در این سمینار حضور پیدا نکردند. مطالب ارائه شده تا این لحظه نشانگر سطح پزشکی بسیار خوب ایران است و در واقع پزشکی فوتبالی ایران به سطح پزشکی اروپا نزدیک شده که این موفقیت جای خوشحالی بسیاری دارد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز