تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۸.۷۹°

۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

داعش اروپایی اعلام موجودیت کرد + عکس

یک گروه افراطی که با الهام از اسم "دولت اسلامی عراق و شام (گروه تروریستی داعش)" خود را "دولت مسیحی اورشلیم و کانا" نامیده است، در اروپا اعلام موجودیت کرد. این گروه تهدید کرده است که مسلمانان را ذبح خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۶۸
داعش اروپاییاخبار معاصر: به نقل از رسانه های اروپایی، شکل گیری "دولت مسیحی اورشلیم و کانا" که الهام گرفته از گروه تروریستی داعش، دست پرورده غرب و برخی کشورهای وابسته منطقه از جمله ترکیه و عربستان، با هدف تشدید رویکرد اسلام هراسی است.

روزنامه "دیلی اکسپرس" در گزارشی نوشت: این دولت مسیحی در نامه ای تهدیدکننده اعلام کرده است که در پاسخ به جنایات گروه تروریستی داعش، مسلمانان را خواهد کشت. این نامه به مسجدی در شهر مولنبیک، بلژیک ارسال شده بود.

دیلی اکسپرس در ادامه افزود: در متن این نامه آمده است: "هیچ مسجد و مسلمانی امنیت نخواهد داشت. همه شما ذبح خواهید شد و روح تان به پروردگارمان باز خواهد گشت".

داعش اروپایی

داعش اروپایی

یکی از مسلمانان بلژیکی با اعلام نگرانی از افزایش تهدیدات علیه مسلمانان افزود: نامه های مشابهی به دو مسجد دیگر در این منطقه ارسال شده است.

بنابر این گزارش، در لوگوی این گروه "درود بر مریم، خدا [آن را] می‌خواهد" نوشته شده است. "دئوس وولت"، فریاد مردم در زمان اعلام جنگ صلیبی یکم توسط پاپ اوربان دوم در شورای کلرمونت در سال ۱۹۰۵ میلادی بود. این عبارت به گونه‌های deus vult (لاتین کلاسیک)، dieu le veut (فرانسوی)، deus lo vult و غیره در متن‌های قدیمی دیده می‌شود. همچنین Deus lo vult یک فرقه کاتولیک شوالیه‌گری است.

داعش اروپایی

در یکی از ویدئوهای منتشر شده از این گروه تحت عنوان "بمباران آشیانه داعش"، انهدام یکی از مواضع گروه تروریستی داعش در ادلب، سوریه نشان داده می شود.

داعش اروپایی

داعش اروپایی

غرب و کشورهای وابسته منطقه که روزی القاعده را در افغانستان و طی چند سال اخیر گروه تروریستی داعش را سازماندهی و حمایت مالی کرده و می کنند، با هدف خدشه وارد کردن به جایگاه واقعی اسلام در نزد افکار عمومی جهان جنایات زیادی را از آستین عناصر تحت فرمان خود مرتکب می شوند.

داعش اروپایی

ابر قدرت های غربی در ادامه این سیاست خود، ابزارهای رسانه ای تحت کنترل خود را نیز بسیج کرده و اخبار یک سویه و القایی را به سراسر جهان مخابره می کنند تا اهداف شوم و پنهانی خود را مخفی نگه بدارند.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احسان قلندری
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
سلام و عرض خسته نباشید
داعش مسیحی اصطلاح جدیدی که به زودی خواهید شنید
سال پیش در یک مقاله کوتاه پیش بینی ظهور چنین گروهی را کرده بودم

داعش اروپائی

آخرین اخبار روز