تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°

۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

اعدام شیعیان با کاتیوشا + فیلم و تصاویر

عناصر گروه تروریستی داعش که از سوی عربستان و ترکیه نیز حمایت همه جانبه می شوند در تازه ترین جنایات خود 25 تن از اعضای جنبش مردمی انصارالله یمن را به طرز فجیعی به شهادت رساندند.
کد خبر: ۷۸۸۴
اخبار معاصر: تروریست های تکفیری داعش در نوار ویدیویی که منتشر کرد‌ه اند، نیروهای مردمی جنبش انصار الله در یمن به روش های مختلف اعدام می کنند.

اعدام شیعیان حوثی یمن

این ویدئو که روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، کشته شدن 25 عضو انصار الله به دست تروریست های داعش در جنوب غربی یمن را نشان می دهد.

در بخشی از این ویدئو دست کم 9 مرد در یک بیابان با دست‌های بسته شده بر روی زانو نشسته‌اند، پیش از آن که سر آنها به دست اعضای داعش که صورت خود را با ماسک پوشانده‌اند از تن جدا شود.

اعدام شیعیان حوثی یمن

در بخشی دیگر، شش یمنی بر روی یک صخره نشسته‌اند و با یک موشک هدف قرار گرفته شده‌اند.

همچنین در این ویدئو یک گروه شش نفری نشان داده می شود که سوار بر قایق، روی آب شناورهستند که قایق منفجر می شود.

در بخش پایانی این ویدئو چهار یمنی که لباس نارنجی بر تن دارند، در حالی که هر یک، یک گلوله خمپاره به گردن آنها آویزان است که پس از شنیده شدن صدای انفجار بدن سوخته شده آنها در تصویر دیده می‌شود.

اعدام شیعیان حوثی یمن

عربستان برای سرکوب نیروهای مردمی انصارالله و بازگرداندن عبده ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت، از اواخر ماه مارس به شکل روزانه مناطق مختلف یمن هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

با توجه به اوضاع بی ثبات یمن، تروریست‌های داعش وارد این کشور نیز شده اند.

نیروهای جنبش مردمی انصار الله به همراه ارتش یمن، با تروریست های داعش از یک سو و از سوی دیگر با تجاوزهای زمینی ارتش عربستان در حال جنگ هستند.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نورمحمد جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
شما با انتشار این تصوایرنا خواسته در خدمت داعش قرارگرفتین یعنی دارین رسالتشون رو تکمیل می کنید که همان ایجاد رعب و وحشت هستش

آخرین اخبار روز