تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
از سوی مخاطبان

شکلک های تلگرامی «معمای شاه» ساخته شد + عکس

با گذشت بیش از یک ماه از آغاز پخش سریال تلویزیونی معمای شاه، واکنش‌های مختلفی نسبت به این اثر تلویزیونی صورت گرفته و حالا فضای مجازی شاهد واکنشی تازه از بینندگان این سریال است.
کد خبر: ۷۸۹۷

اخبار معاصر: پنج قسمت اول آخرین ساخته «محمد رضا ورزی» در مقام کارگردان، همزمان با روایت فرازهایی از زندگی «محمد رضا شاه» در جوانی، به مرور آخرین سال‌های زندگی «رضاشاه» نیز می‌پرداخت.

این شخصیت در تاریخ ایران به واسطه برخی اقدامات همچون: «کشف حجاب»، «تصمیم‌های سیاسی نادرستی که منجر به اشغال ایران در زمان جنگ جهانی دوم شد»، «سرکوب آزادی خواهان» و... چهره ای منفور است اما با تلاش‌های شبکه‌های ماهواره ای در این چند سال و ساخت مستندهایی با موضوع زندگی وی، «رضاخان» به شدت تطهیر شده و حالا در ذهن برخی مخاطبان در قد و قامت شخصیت‌های تاریخ ساز و مثبتی همچون: «امیرکبیر» و «مصدق» جلوه کرده است. در هفت‌های اخیر فضای مجازی شاهد دست به دست شدن متن‌هایی بود که کاربران در آن مسائلی همچون «نمایش تریاک کشیدن رضاخان» و «عدم اشاره سریال به خدمات عمرانی پهلوی اول» در معمای شاه را مورد نکوهش قرار داده بودند. حالا در واکنشی دیگر برخی کاربران با طراحی برخی اقلام گرافیکی، واکنشی دیگر به محتوای مطرح شده در این سریال نشان داده و سر به سر سازندگان و بازیگران معمای شاه گذاشته‌اند.

در ادامه سه نمونه از این تصاویر که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده‌اند را مشاهده می‌کنید:

شکلک های تلگرامی معمای شاه

این سریال ۸۰ قسمتی به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ورزی» و تهیه‌کنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌شده است. ۸۰ بازیگر اصلی، ۵۲۰ بازیگر فرعی و بیش از ۵۶۰ نفر از عوامل پشت دوربین از اردیبهشت سال ۱۳۹۱ تاکنون در ساخت این اثر همکاری داشته‌اند.

شکلک های تلگرامی معمای شاه

این سریال به‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های ۱۳۱۷ تا ۱۳۵۷ همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد.

شکلک های تلگرامی معمای شاه

علاقه‌مندان علاوه بر رسانه‌های عمومی و رسمی می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این سریال را از طریق سایت رسمی معمای شاه به نشانی www. moamaeshah. ir، صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام به نشانی moamaeshahoffical و کانال رسمی سریال در تله گرام به نشانی https: //telegram. me/moamaeshah دنبال کنند.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز