تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

دعوت علیرضا دبیر از مردم برای دیدن «شاهزاده روم»

علیرضا دبیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز در مجاورات پسرک و دخترک، سینما و لذت بردن از انیمیشنی ایرانی که تکنیک ساختش بیننده را شگفت زده می‌کند و قصه ی عمیقش بیننده را بهت زده می‌کند.
کد خبر: ۷۹۳۲
علیرضا دبیر

اخبار معاصر: علیرضا دبیر، کشتی‌گیر نامی ایران و نماینده شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکسی از انیمیشن سینمایی شاهزاده روم مردم را به دیدن این اثر در سینماهای کشور دعوت کرد.

دبیر در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: امروز در مجاورات پسرک و دخترک، سینما و لذت بردن از از انیمیشنی ایرانی که تکنیک ساختش بیننده را شگفت زده می‌کند و قصه ی عمیقش بیننده را بهت زده می‌کند. پیشنهاد می‌کنم تو هر سن و سالی که هستید شاهزاده روم را ببینید و قصه ی مادر بزرگوار امام زمان (عج) یعنی بانو ملیکا را بشنوید.

انیمیشن سینمایی شاهزاده روم پس از یک ماه اکران عمومی در سینماهای کشور با استقبال خوب مردم مواجه بوده است و توانسته در فروش هم رکورد خوبی از خود به جای بگذارد. این انیمیشن در مدت 15 ماه و با هزینه 2 میلیارد تومان تولید شده که رکوردهای تازه‌ای برای تولید یک انیمیشن سینمایی در ایران و جهان است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز