تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

کواچ: از بازیکنانم راضی‌‌ام

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل هلند افزود: امروز بجای هلند هر تیمی دیگری برابر سرویس‌های قدرتی تیم ایران قرار می گرفت، محکوم به شکست بود.
کد خبر: ۷۹۴
اخبار معاصر: اسلوبودان کواچ در پایان دیدار تیم ایران و هلند در اردوی تدارکاتی روسیه افزود: از عملکرد بازیکنانم در بازی امروز رضایت دارم. وی با بیان اینکه هلند در این مسابقه سرویس‌های پرشی و دفاع خوبی داشت، گفت: تک تک بازیکنانم خوب بازی کردند. این بازی روحیه ما را پس از سه شکست متوالی در لهستان بازگرداند. سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: بالاخره توانستیم تغییراتی را در تیم حاصل کنیم. از عکس العمل بازیکنانم در زمین لذت بردم. من در رختکن بسیار جدی با بازیکنانم صحبت کردم و تلاش کردم بعد از بازی ژاپن ذهنیت آن‌ها را تغییر دهم که در بازی امروز در برابر هلند نتیجه داد.
خوب چنین نتایجی ما را برای بازی‌های پیش رو امیدوار‌تر می‌سازد.

کواچ با بیان اینکه من بازی هلند را برابر روسیه دیده بودم، گفت: آن‌ها برابر روسیه خوب بازی کردند. چند بازیکن خوب دارند که در لیگ‌های معتبر اروپایی از جمله ایتایا توپ می‌زنند. اما امروز نتوانستند از پس تیم ایران بربیایند چون هر کسی هم بجای هلند برابر سرویس‌های قدرتی تیم ایران قرار می‌گرفت، همین نتیجه را کسب می‌کرد.

وی گفت: بازیکنان ایران مقابل هلند هم در دفاع، هم دریافت و هم سرویس‌ خوب بودند. معروف و مهدوی خیلی خوب کنترل بازی را در دست داشت. اگر نگاهی به آمار این بازی بیندازید، می‌بینید که ۹۰ درصد آبشار‌ها از سوی تیم ایران پیاده شد.

کواچ در پایان گفت: خوب این عملکرد و چنین سبکی در بازی کار را برای هر تیمی مشکل می‌سازد. باید همین روش را با تمرین کردن بیشتر حفظ کنیم و در دو بازی اول سپتامبر در جام جهانی همین بازی را برابر آرژانتین پیاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز