تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°

۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

شیوع بیماری مرگبار میان داعشی ها + تصاویر

گروه تروریستی داعش با رها کردن اجساد مردم بی گناه در خیابانهای سوریه، باعث شیوع نوعی بیماری خطرناک انگلی در این کشور شده است.
کد خبر: ۷۹۴۲
اخبار معاصر: کارشناسان سلامت اعلام کردند عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه با رها کردن اجساد در خیابانهای برخی شهرهای سوریه موجب شیوع نوعی بیماری پوستی به نام "لیشمانیاز" شده اند.
 
"دیلقاش عیسی،" از مسئولان هلال احمر منطقه کردنشین سوریه در این خصوص گفت: گروه تروریستی داعش مسئول شیوع این بیماری پوستی در سوریه است. این بیماری پوستی به سرعت گسترش پیدا می کند و حتی در برخی موارد می تواند به مرگ بیماران منجر شود.
 
وی در ادامه افزود: شیوع سریع بیماری "لیشمانیاز در برخی از مناطق سوریه نتیجه اقدامات غیرانسانی داعش است. این گروه تروریستی افراد بی گناه را می کشد و اجساد آنها را به حال خود در خیابانها رها می کند.
 
گزارشها حاکی از آن است که از سال گذشته بیش از 500 مورد بیماری لیشمانیاز در سوریه گزارش شده است. در حال حاضر هیچ دارو یا واکسنی برای مقابله با این بیماری خطرناک وجود ندارد. این بیماری از طریق نیش پشه‌های خاکی -- که از پشه‌های معمولی کوچک تر هستند -- منتقل می شود.
 
بیماری "لیشمانیاز از طریق تزریق نیز قابل انتقال است. بسیاری از عناصر داعش مواد مخدر را به صورت تزریق مصرف می کنند، بدون این که اصول اولیه بهداشتی را رعایت کنند و همین مسئله باعث شیوع سریع بیماری "لیشمانیاز شده است.

بیماری لیشمانیاز

بیماری لیشمانیاز



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز