تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

مژده محسن رضایی درباره انهدام داعش

محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، مژده انهدام داعش را داد.
کد خبر: ۷۹۵۸
محسن رضاییاخبار معاصر: محسن رضائی میرقائد فرماندهٔ اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. رضایی در سال ۱۳۵۹ با حکم امام خمینی(ره) به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد و در سال ۱۳۷۶ با حکم مقام معظم رهبری  به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ با حفظ سمت و در جهت تدریس و انتقال تجربیات نظامی‌اش به دانشجویان دانشگاه امام حسین، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگشت.

اینستاگرام منتسب به محسن رضایی خبر جدیدی را منتشر کرد.

در این صفحه شخصی آمده است:

" دکتر محسن رضايي گفت:به‌زودی اخبار مهمي از انهدام تکفیری‌ها وداعش بگوش مردم خواهد رسيد. وی که به عیادت عده‌ای از مجروحان جبهه سوريه رفته بود، با بیان این خبر افزود: كشورهاي درگیر تروريسم بايد با خونسردي از چالش با يكديگر بكاهند وتوان خود را براي انهدام داعش بكار گيرند.

سردار سرلشکر رضایی همچنین در حاشیه این عیادت در پاسخ به این موضوع که چرا مسئولان ترکیه هرگونه خرید نفت از داعش را تکذیب می کنند، گفت: اگر دولت تركيه در جريان فروش نفت داعش در كشور خود نيست ما آمادگی داريم اين اطلاعات را در اختيار آن‌ها قرار بدهيم. مستشاران ايران در سوريه از تمامي مسيرهاي کامیون‌های نفت داعش به تركيه عکس‌برداری و فیلم‌برداری کرده‌اند و این اسناد قابل‌ارائه و انتشار است."



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز