تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

ندای " سردار سردار" دانشجویان در حمایت از "فرمانده سپاه قدس"

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.
کد خبر: ۸۰۴۱
دانشگاه شهید بهشتیاخبار معاصر: مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی در حالی برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

*حضور انبوه دانشجویان

در مراسم امروز انبوه دانشجویان دختر و پسر از ساعت 11 ظهر و دو ساعت قبل از شروع مراسم به دلیل اعلام حضور سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در تالار همایش ( سالن همایش‌های ابوریحان) حضور یافتند.

با شروع مراسم گرامیداشت 16 آذر مجری مراسم گفت: "دانشجو موذن است و هیچ گاه در خواب غفلت باقی نمی‌ماند" که طرح این مطالب با کف و سوت دانشجویان همراه بود.

*"ندای سردار سردار" دانشجویان در حمایت از فرمانده سپاه قدس

انبوهی از دانشجویان این دانشگاه در حالی دور هم جمع شده بودند و با ندای " سردار سردار" از فرمانده سپاه قدس حمایت و پشتیبانی کردند که این موضوع توجه مجری را به خود جلب کرد و گفت: سردار سلیمانی نیز به زودی خواهند آمد.

*پخش مستندی از جنایتهای تروریست‌های تکفیری داعش در مناطق تحت کنترلشان در سوریه و عراق

در ابتدای این مراسم مستندی با عنوان ملاقات با "داعش" پخش شد که در آن جنایت تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق و خصوصا در شهرهای حلب و رقه پخش شد که در آن جنایت‌های تروریست‌ها و کشتن انسانهای بی‌گناه را به همراه داشت که البته پخش این مستند تأسف حضار را در پی داشت.

*حضور عزت‌اله ضرغامی در تالار ابوریحان

با حضور "عزت‌الله ضرغامی" رئیس سابق سازمان صدا و سیما دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی باز هم ندای سردار سردار در حمایت از فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران سر دادند که در این قسمت مجری برنامه (رنجبران) گفت: "آقای ضرغامی این ندای سردار سردار بدین معنی نیست که دانشجویان شما را دوست ندارند بلکه نشان‌دهنده ارادت خاص به فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران است".

ضرغامی با شروع سخنرانی‌اش گفت: "من خیلی لذت بردم و خوشحال شدم که این جمعیت پرشور ندای سردار سردار در حمایت از فرمانده سپاه قدس سر می‌دهند، زیرا غربی‌ها تلاش می‌کنند چهره دیگر و ندای دیگری از دانشجویان پرشور انقلابی نشان دهند، سخنان رئیس سابق سازمان صدا و سیما با تشویق و حمایت دانشجویان مواجه شد.

ضرغامی همچنین با یک طنز خاص مطرح کرد "برخی از این اساتید طوری شابلون بندی شده نمره می‌دهند که گویی نمره ارث پدرشان است و برخی از دانشجویان طوری درس می‌خوانند که نمودار خراب کن هستند" که این سخنان با خنده و تشویق دانشجویان همراه شد.

ضرغامی همچنین گفت: من و شهید تهرانی مقدم در دوران دبیرستان با هم همبازی بودیم و تیم منتخب جهان را می‌چیدیم و درباره آن بحث و تبادل نظر می‌کردیم.

در انتهای سخنرانی ضرغامی یک لحظه دانشجویان احساس کردند فرمانده سپاه قدس در مراسم حضور پیدا می‌کند و همه نیم‌خیز شدند که ضرغامی با لحن خاصی گفت: "نگران نباشید؛ تا زمانی که حرف‌های من تمام نشود سردار نمی‌آیند".

پس از پایان سخنرانی عزت‌اله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما مجری گفت که عده‌ای سوال دارند و حضار در پاسخ گفتند که ما هیچ سوالی نداریم و با گفتن این جمله عزت‌اله ضرغامی خداحافظی کرد و از تالار ابوریحان خارج شد.

پس از خروج ضرغامی از سالن هم دانشجویان به تشویق فرمانده سپاه قدس پرداختند.

بعد از خروج رئیس سابق سازمان صدا و سیما، مجری با مقدمه چینی فراوان از حامد زمانی خواننده و هنرمند دعوت کرد تا نماهنگ‌هایی را اجرا کند که البته با اجرای نماهنگ‌های حامد زمانی صدای جیغ، سوت و شادی دانشجویان به مدت 15 دقیقه با شدت فراوان شنیده می‌شد.

پس از اجرای حامد زمانی مجری آمد و درباره اینکه سردار سلیمانی چرا در این مراسم حضور پیدا نکرده گفت که دانشجویان خشمگین شعار دادند "دانشجو می‌میرد دروغ نمی‌پذیرد" و این سر دادن شعارها تا خروج از تالار ابوریحان ادامه داشت.

اما در نهایت مراسم تمام شد و دانشجویان با انتظار بی نتیجه برای دیدن سردار سلیمانی سالن همایش را ترک کردند.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز