تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
در صورت تصویب؛

شکل پلی آف تغییر خواهد کرد

نشست هماهنگی لیگ برتر والیبال ۲۹ آذر ماه با حضور سرپرستان و سرمربیان باشگاه های شرکت کننده در این رقابت‌ها تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۲
نشست هماهنگی والیبالاخبار معاصر: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از 29 مهر ماه آغاز و یکشنبه 22 آذر ماه به پایان می‌رسد.

نشست هماهنگی نیم فصل مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 آذر ماه با حضور سرپرستان و سرمربیان باشگاه‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ درباره موضوعات قابل طرح در این نشست هماهنگی گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت نیم فصل لیگ برتر یکی از موضوعات این نشست است که باید ضعف‌ها برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

سعید درخشنده تصریح کرد: بداخلاقی‌های دور رفت لیگ برتر یکی دیگر از موضوعات این نشست خواهد بود تا با همدلی و همکاری سرپرستان و سرمربیان به راهکارهایی برسیم که این مشکلات در دور برگشت و مرحله پلی آف به حداقل ممکن برسد.

رئیس سازمان لیگ به درخواست برخی باشگاه‌ها برای تغییر در نحوه برگزاری پلی‌آف لیگ برتر اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز در نشست هماهنگی لیگ برتر مطرح می‌شود و در صورت تصویب اعضا شکل پلی آف تغییر خواهد کرد.

وی نظرخواهی از سرمربیان درباره استفاده از بازیکنان خارجی را از دیگر موضوعات این نشست دانست و گفت: باید این موضوع در آیین‌نامه روشن باشد. نظر سازمان لیگ استفاده از دو بازیکن در فهرست 14 نفره هر مسابقه است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز