تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
مربی کره‌ای؛

گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال بانوان

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان "تاکنون نشست‌های متعدد برای انتخاب مربی خارجی زن برای تیم‌های پایه والیبال دختران برگزار کردیم" گفت: در نهایت درباره یک مربی اهل کره جنوبی به توافق رسیدیم.
کد خبر: ۸۰۴۳
 والیبال بانواناخبار معاصر: محمود افشاردوست با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل والیبال زنان ایران ضعف تکنیک در سنین پایه است، گفت: در بررسی این مشکلات به این نتیجه رسیدیم که باید یک مربی خارجی برای کار اصولی در این زمینه جذب کنیم، البته این موضوع سختی بود، چرا که در دنیا مربیان زن بادانش و توانمند کم است ولی ما رزومه‌های بسیاری را بررسی کردیم و در نهایت به این گزینه از کره جنوبی رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه در نشست روز گذشته با رئیس فدراسیون والیبال و نایب رئیس بانوان، خانم یون از کره جنوبی بین گزینه‌های معرفی شده انتخاب و قرار شد وی در اولین فرصت ممکن برای کار یک‌ماهه آزمایشی به ایران بیاید.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: این مربی به‌مدت یک ماه بر سر تمرینات استعدادیابی دختران حاضر می‌شود و این تیم را تمرین خواهد داد و در صورت تأیید توانایی‌هایش برای هدایت تیم ملی زنان و نظارت بر تیم‌های رده سنی زنان انتخاب خواهد شد. همچنین وی با حضور در ایران می‌تواند لیگ برتر ما را از نزدیک ببیند و با بازیکنان‌مان آشنا شود.

وی با ابراز اینکه مربی زن مطرح در سطح جهان و آسیا بسیار کم است، گفت: فدراسیون والیبال به‌دنبال کسی است که در رده سنی پایه سابقه و کار کرده باشد. یون در زمان بازیگری تجربه حضور در مسابقات جهانی و المپیک را به‌همراه تیم ملی والیبال زنان کره جنوبی در پرونده خود دارد و از این نظر شرایط مناسبی دارد.

وی درباره زمان حضور یون در ایران گفت: در جلسه روز گذشته به این جمع بندی رسیدیم، پس از انجام مذاکرات با یون با توجه به برنامه‌های امتحانات آموزش و پرورش زمانی را برای حضورش در تهران تعیین خواهیم کرد تا در تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان دختر حضور یابد.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز