تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
متهم در دادگاه انکار کرد

شلیک به زن و شوهر کر و لال برای زورگیری

19 اردیبهشت سال جاری ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در جاده شریف آباد به تحقیق در این رابطه پرداختند.
کد خبر: ۸۰۵۱
زورگیری با سلاح گرماخبار معاصر: 19 اردیبهشت سال جاری ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در جاده شریف آباد به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی به همراه همسرش با شلیک گلوله زخمی شده اند.

در همان تحقیقات نخست مشخص شد مرد جوان که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود، کر و لال بوده و با همسرش که او نیز کر و لال بوده برای خوردن شام به رستورانی در این جاده رفته اند. بنابراین ماموران به تحقیق از همسر این مرد پرداختند و متوجه شدند که مرد نقابداری برای اخاذی و زورگیری این زن و شوهر را هدف شلیک گلوله قرار داده است.

ماموران پلیس در تحقیقات خود دوربین‌های مداربسته رستوران را بررسی کردند متوجه شدند که مرد موتورسواری در حال حرکت است اما چهره‌اش دیده نمی‌شود. سرانجام برای ردیابی و شناسایی متهم، همسر مقتول به چهره‌نگاری پرداخت و با راهنمایی‌های او 3 مرد که مشابهت زیادی به چهره فرضی داشتند به دام افتادند. دو مظنون اول به دلیل اثبات بی گناهیشان آزاد شدند. تا اینکه سومین مظنون، مردی ساکن شریف‌آباد به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد.

این مرد در بازجویی‌های نخست، ادعای بی‌گناهی کرد و دو تفنگ شکار‌ی‌ای که از خانه وی کشف شده بود برای کارشناسی در اختیار کارشناسان قرار گرفت و مشخص شد که هیچ گلوله‌ای از آنها شلیک نشده است. ولی در ادامه متهم به قتل مرد کرولال اعتراف کرد.

بنابراین با اعتراف این مرد پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم در این شعبه محاکمه شد. وی اینبار با انکار قتل به هیات قضایی گفت: وقتی دستگیر شدم تحت شرایط روحی و روانی گفتم قاتل هستم اما باور کنید من قاتل نیستم. من وضع مالی خوبی دارم و اصلاً نیازی به اخاذی ندارم. شب حادثه در یک قهوه‌خانه بودم و حتی شاهدان نیز شهادت دادند که زمان وقوع قتل من در قهوه‌خانه بوده‌ام. حالا هم حاضرم قسم بخورم که جنایتی مرتکب نشده‌‌ام.

بنابراین با پایان صحبت های متهم هیات قضایی وارد شور شدند تا در رابطه با این پرونده تصمیم گیری کنند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز