تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

در مراسم معارفه سرپرست فدراسیون جودو چه گذشت؟

سرپرست فدراسیون جودو گفت: فکر می‌کنم جودو و فدراسیون آن برای وزارت ورزش اهمیت زیادی داشته که چنین نگاهی به آن شده است.
کد خبر: ۸۰۶۱
آرش میر اسماعیلی در مراسم معارفه سرپرست جدید جودواخبار معاصر: به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، جلسه معارفه رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو با حضور گواری رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، احمدی مسئول بازرسی و نظارت وزارت ورزش و جوانان، خانم کعبی‌زاده مشاور معاونت فرهنگی وزارت ورزش، میراسماعیلی، بلوطی و صاحبی نایب رئیس، دبیر و مسئول امور مالی فدراسیون جودو برگزار شد.

در این جلسه گواری حکم سرپرستی فدراسیون جودو را که از سوی وزیر ورزش و جوانان برای خدابخش صادر شده بود تقدیم وی کرد.

در ابتدای این جلسه میراسماعیلی و بلوطی توضیحاتی در مورد شرایط فدراسیون جودو، اوضاع تیم‌های ملی و اینکه وضعیت جودو در راه کسب سهمیه المپیک توضیحاتی ارائه کردند.

خدابخش گفت: فکر می‌کنم جودو و فدراسیون آن برای وزارت ورزش اهمیت زیادی داشته که چنین نگاهی به آن شده است. جودو متعلق به اهالی این رشته است و برای کمک به این رشته آمده‌ام و برای این منظور هم باید از تمام ظرفیت جودو و تک تک نیروهای باارزش آن استفاده شود.

خدابخش ادامه داد: جودو با توجه به زیرساخت‌ها و رفتن به‌سمت استعدادیابی و نگاه ویژه به رده‌های سنی یک فدراسیون برنامه‌مدار است که با اجرای صحیح این برنامه‌ها بدون شک در بلندمدت به اهداف خود خواهد رسید، ولی شاید جامعه حوصله لازم برای اجرای برنامه‌های 10ساله را نداشته باشد. باید در این بین برش‌هایی از این برنامه به‌صورت کوتاه‌مدت و هدفمند اجرایی شود.

سرپرست فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما با نگاه محوری به رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان باید تیم ملی را برای حضور در میادین پیش رو تقویت کنیم. خوشبختانه متخصصان جودو در فدراسیون کم نیستند باید به‌سمتی برویم که هدف رسیدن به سه سهمیه محقق شود.

وی افزود: وظیفه من که به‌صورت موقت در خدمت خانواده پرافتخار جودو هستم رسیدگی به اوضاع فعلی، کمک به جودو و همچنین برگزاری یک انتخابات مطلوب است. البته المپیک ریو 2016 یک وظیفه دیگر را پیش روی من قرار داده تا بتوانیم با حمایت خوب خانواده جودو حداکثر بهره برداری را داشته باشیم که ان‌شاءالله نتایج آن را با کسب سهمیه‌های المپیک خواهیم دید.

خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کسب مدال در میدان‌های مهم مثل المپیک و قهرمانی جهان یک هدف است که باعث می‌شود تلاش فدراسیون در بخش زیرساخت‌ها دیده شود و اگر این مدال‌ها نباشد این تلاش‌ها نیز دیده نمی‌شود.

سرپرست فدراسیون جودو ادامه داد: با کمک همه خانواده جودو بر مشکلات و حاشیه‌ها غلبه خواهیم کرد. این درست که حضور من موقت است ولی با علاقه و اشتیاق برای کمک آمده‌ام. دوستان خوبی در جودو دارم و این باعث می‌شود که از تمام پتانسیل جودو استفاده کنم.

وی در پایان گفت: با توجه به شرایط پیش رو باید حامی مالی برای جودوکارانی که در آستانه کسب سهمیه هستند پیدا کنیم. شرایط جودو با برخی رشته‌ها متفاوت است و باید در مسابقات مختلف حضور داشته باشند. امیدوارم در همین مدت کوتاه حضور خود در جودو کاری ماندگار و نامی نیک از خود به جای بگذارم.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز