تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
دفتر سخنگوی قوه قضاییه:

حضور دعایی در دادسرای ویژه روحانیت و اخذ تعهد از وی صحت دارد

دفتر سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حجت الاسلام دعایی در دادسرای ویژه روحانیت تهران حضور یافت، از وی تحقیق و تعهد اخذ شد.
کد خبر: ۸۰۸۸
حضور دعایی در دادسرای ویژه روحانیت و اخذ تعهد از وی صحت دارداخبار معاصر: دفتر سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: حجت الاسلام دعایی در دادسرای ویژه روحانیت تهران حضور یافت، از وی تحقیق و تعهد اخذ شد.

روز دوشنبه خبری در خبرگزاری قوه قضاییه منتشر شد با این عنوان که علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم صورت گرفته است.

در پی اقدام روزنامه اطلاعات در انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات، سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرد و خواستار رسیدگی از طریق دادسرای ویژه روحانیت شده است.
این مقام آگاه تاکید کرد: دستور دادستان تهران در منع انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات کماکان به قوت خود باقی است و در صورت تخلف مطبوعات و رسانه های جمعی از دستور صادره طبق مقررات اقدام خواهد شد.

حضور دعایی در دادسرای ویژه روحانیت/ اخذ تعهد از نامبرده جهت عدم تکرار تخلف

بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد پس از آنکه دادستانی تهران نسبت به مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرده بود، حجت‌الاسلام دعایی به دادسرای ویژه روحانیت تهران رفته است.
 دعایی با حضور در دادسرای ویژه روحانیت نسبت به اعلام جرم دادستانی تهران توضیحاتی ارائه کرد و سرانجام از نامبرده تعهدی مبنی بر اینکه چنین موضوعی تکرار نشود، گرفته شد.

دعایی: به دادگاه روحانیت احضار نشده‌ام/ مشی «اطلاعات» همان است

تنها ساعتی بعد از انتشار خبر حضور دعایی و اخذ تعهد از نامبرده، حجت الاسلام‌والمسلمین سید محمود دعایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خبرهای منتشر شده مبنی بر حضور وی در دادگاه ویژه روحانیت تصریح کرد: من امروز در دادگاه ویژه حضور پیدا نکردم و هیچ دعوتی از بنده نشد و کتبا هم احضار نشدم.

وی افزود:‌ من نیز شنیده‌ام که دادگاه ویژه رسانه، به دادگاه روحانیت نامه‌ای داده است اما بنده هیچ چیزی دریافت نکردم. البته من با دوستان دادگاه ویژه روحانیت مانوس هستم و آشنایی دارم.

دعایی با تاکید بر اینکه "مشی روزنامه اطلاعات در مورد انتشار اخبار مربوط به رئیس جمهور دولت اصلاحات همان مشی قبلی است"، گفت: ما اخبار معمول ایشان را در روزنامه اطلاعات منتشر می‌کنیم و کماکان مثل گذشته عمل خواهیم کرد.

دفتر سخنگوی قوه قضاییه: حضور دعایی در دادسرای روحانیت، انجام تحقیق و اخذ تعهد از وی صحت دارد

دفتر سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: موضوع حضور حجت الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در دادسرای ویژه روحانیت تهران، تحقیق از نامبرده و اخذ تعهدنامه از وی صحت دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز