تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

آتش‌سوزی در خانه‌ای مملو از مواد منفجره

این آتش‌سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان جوان 29 ساله‌ای به دلیل نامشخصی از ساختمان به بیرون پرتاب شده بود که خوشبختانه زنده مانده بود و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
کد خبر: ۸۱۸۰
آتش‌سوزی در خانه‌ای مملو از مواد منفجرهاخبار معاصر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان مملو از مواد محترقه در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 24 بامداد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در کیانشهر، شهرک مطهری به سامانه 125 اعلام و ایستگاه‌های شماره 13، 21،113 و گروه نجات 2 به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی رخ داده بود و پیش از رسیدن آتش‌نشانان جوان 29 ساله‌ای به دلیل نامشخصی از ساختمان به بیرون پرتاب شده بود که خوشبختانه زنده مانده بود و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اذعان داشت: آتش‌نشانان با ورود به محل حادثه با حجم بسیار زیادی از مواد محترقه که به صورت نا ایمن در دو اتاق این واحد 65 متری نگهداری می‌شد،‌ مواجه شدند. یکی از اتاق‌ها کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به اتاق کناری مملو از مواد محترقه بود.

ملکی در پایان گفت: با آغاز عملیات گروهی از آتش‌نشانان 6 نفر از ساکنان که 3 مرد، یک زن و دودختر خردسال بودند و در ساختمان محبوس شده بودند را به سلامت از محل حادثه خارج کردند، بعد از اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه‌، عملیات در ساعت 2:07 بامداد به پایان رسید.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: برنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز