تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

افتتاح نمایشگاه آجیل شب یلدا

نخستین نمایشگاه بزرگ خشکبار، آجیل و مواد غذایی (شب یلدا) ، امروز در ضلع جنوبی مصلی بزرگ حضرت امام خمینی در تهران گشایش یافت.
کد خبر: ۸۲۰۱
آجیل فروشیاخبار معاصر: در این نمایشگاه بیش از 140 غرفه انواع مواد غذایی،خشکبار،آجیل ، میوه ، شیرینی، اناروهندوانه،سوغات شهرستان ها و محصولات شب یلدا عرضه می شود.

همه محصولات عرضه شده در نمایشگاه بزرگ خشکبار، آجیل ومواد غذایی شب یلدا با تخفیف 20 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

این جشنواره فروش از امروز تا ۲۸ آذرماه در ضلع جنوب مصلای تهران برپا میشود.

به گفته مرتضی یارمحمدی عضو هیأت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی این نمایشگاه فروش ویژه از 23 تا 28 آذر برقرار است و 150 شرکت محصولات خود را در این مکان عرضه می‌کنند.

وی در مورد قیمت محصولات نیز گفت: بنا به میزان سود هر کالا رقمی حدود 10 تا 30 درصد نسبت به قیمت بازار برای اجناس تخفیف در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به اینکه نظارت بر کیفیت کالاها چگونه خواهد بود، گفت: بازرسی اصناف بر کیفیت‌ها هم نظارت می‌کند تا جنسی که ما بر اساس نام و برند قیمت‌گذاری کرده‌ایم با همان کیفیت به دست مردم برسد.

وی به این نکته هم اشاره کرد که امسال قیمت آجیل و خشکبار و میوه نسبت به سال گذشته 10 تا 20 درصد گرانتر است، اما نسبت به قیمتی که در بازار وجود دارد، ارزانتر به مشتریان فروخته می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه قرار بود تا به جای برگزاری نمایشگاه تخفیف‌های ویژه‌ای در سطح شهر و در خود اصناف اعمال شود، پس دلیل برگزاری این جشنواره چیست، گفت:‌ قرار بود این اتفاق در سطح اصناف با ارائه مجوز انجام شود که متاسفانه بنا به دلایلی انجام نشد و حتی انتظار داشتیم تا تولیدکنندگان به طور مستقیم در نمایشگاه حضور یابند ولی متاسفانه اکثر واسطه‌ها شرکت کردند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز