تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
گودرزی:

وزارت ورزش هیچ دخالتی در مورد خزانه‌دار کمیته ملی المپیک نمی‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش هیچ دخالتی در مورد خزانه‌دار کمیته ملی المپیک نمی‌کند و تصمیم‌گیری در مورد آن در حوزه خود کمیته است.
کد خبر: ۸۲۱۵
محمود گودرزیاخبار معاصر: دومین سمپوزیوم انجمن بین‌المللی تربیت بدنی ورزش برای دختران و زنان صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در دانشگاه الزهراء برگزار شد. 

محمود گودرزی در حاشیه این نشست اظهار داشت: انجمن بین‌المللی ورزش برای دختران و زنان در سال 1949 تاسیس شده و نشست‌های سالانه آن هر سال در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شود. امسال نیز بنا به دعوت حوزه بانوان وزارت ورزش این نشست در تهران برگزار شد تا اعضای این انجمن با ورزش بانوان در ایران آشنا شوند. 

وزیر ورزش ادامه داد: خوشبختانه دیدگاه‌های نزدیک بین هر دو طرف وجود دارد. آنها پیامی از طرف ما دریافت کردند که امیدواریم هر چه عمیق‌تر در دنیا منتشر شود. این انجمن قرار است از حقوق دختران ما در میادین جهانی حمایت کند تا بتوانیم کمیته بین‌المللی المپیک و سایر ارگان‌های مربوط را مجاب کنیم تا دختران ما با حجاب و با حفظ حقوق‌شان در میادین ظاهر شوند. 

گودرزی به وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز اشاره کرد: امیدوارم مشکلات این باشگاه‌ها هرچه زودتر برطرف شود ولی با این حال هر دو باشگاه وضعیت مناسبی دارند. استقلال در صدر جدول است و پرسپولیس نیز در حال بازیابی خود است. خصوصی‌سازی این دو باشگاه نیز به دلیل اینکه آنها باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی هستند از دستور کار خارج شد و به حالت عادی برگشت. 

وی در مورد انتقادهای محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز توضیح داد: خود من و معاونانم حضوری فعال در اردوهای کشتی داریم. خوشبختانه کشتی از فدراسیون‌هایی است که وزارت ورزش تمام تعهدات خود را نسبت به آن پرداخت کرده است. 

وزیر ورزش در پایان با اشاره به وضعیت خزانه‌دار کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش هیچ دخالتی در این مورد نمی‌کند و تصمیم‌گیری در مورد آن در حوزه کمیته ملی المپیک است. 

گودرزی با ابراز امیدواری در مورد مشکلات به وجود آمده در محور شمشک به دیزین گفت: قول‌هایی از طرف مسئولان داده شده که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. 


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز