تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
بلاتر:

رئال و اتلتیکومادرید هم باید مانند بارسا تحریم شوند

رئیس پیشین فیفا تأکید کرد اگر باشگاه بارسلونا به خاطر نقض قوانین مورد تحریم قرار گرفته دو باشگاه اول شهر مادرید هم باید به همین سرنوشت دچار شوند.
کد خبر: ۸۲۷۸
سپ بلاتر
اخبار معاصر: باشگاه بارسلونا به خاطر نقض قوانین مربوط به امضای قرارداد با بازیکنان زیر 18 سال از سوی فیفا از فعالیت در دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد، محرومیتی که در پایان سال 2015 که روزهای پایانی‌اش در حال سپری شدن است، به پایان خواهد رسید. حالا رئیس فیفا که این روزها محرومیت 90 روزه‌اش از هرگونه فعالیت فوتبالی را پشت سر می‌گذارد، اعتقاد دارد که دو باشگاه اول شهر مادرید نیز باید با چنین محرومیتی مواجه شوند.

بلاتر در گفت‌و‌گو با روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: کمیته انضباطی فیفا پرونده مشابه تخلفاتی را که بارسلونا مرتکب شده بود، در مورد دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید باز کرده بود. این را می‌دانم که پرونده تحقیقات در مورد این دو باشگاه مادریدی بسته شده است، ولی نمی‌دانم که جریمه‌های احتمالی در نظر گرفته چه خواهد بود، چون کمیته انضباطی کمیته‌ای مستقل است و من هم که در حال حاضر به دلیل محرومیت نمی‌توانم وارد فیفا شوم. اگر بارسلونا به خاطر نقض قوانین فیفا مورد تحریم قرار گرفته و دو باشگاه مادریدی هم به اجرای قوانین متعهد شده‌اند، طبیعی است که آنها هم باید همانند بارسا مورد تحریم قرار بگیرند.

رئیس 17 سال اخیر فیفا البته معتقد است که سران باشگاه بارسلونا راه اشتباهی را برای دفاع از خود برابر تحریم‌های فیفا اتخاذ کرده‌اند. وی اظهار داشت: به نظرم بارسلونا که تخلفات جدی را در نقض قوانین مرتکب شده بود، راه اشتباهی را رفت و مقابل فیفا ایستاد. شاید بهتر بود که آنها تلاش می‌کردند تا در آرامش با فدراسیون جهانی فوتبال به یک توافقی برسند، چیزی که در فوتبال همیشه جواب می‌دهد.

بارسلونا که بارها خود و هوادارانش به تحریم‌هایی که فیفا علیه این باشگاه وضع کرده، اعتراض کرده‌اند، با شروع ماه ژانویه 2016 می‌تواند از دو خرید جدید خود یعنی آردا توران و الیکس ویدال استفاده کند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز