تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

مسئول قلابی در سفره خانه فردیس دستگیر شد

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فردیس از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند جهت شناسایی متهم به پلیس فردیس مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۳۰۶
اخبار معاصر: سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس و شکایت از تاخیر در عملکرد ماموران اعلام داشت که دو هفته پیش مغازه‌اش به علت تخلف صنفی از سوی اداره اماکن پلمب و قرار بوده در دو روز گذشته پس از ارائه مبلغی وجه نقد به اداره اماکن مغازه اش توسط ماموران باز شود اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
 
وی افزود: شاکی در اظهاراتش مدعی شد که پس از پلمب مغازه‌اش تلاش و پیگیری‌های زیادی برای یافتن راهی جهت فک پلمب مغازه انجام داده است تا اینکه از طریق اطرافیان و آشنایان خود با فردی به نام «ح» که مدعی اشتغال در مراکز مهم دولتی بوده و قادر است با دریافت مبلغی وجه نقد مشکل وی را حل کند آشنا می‌شود.

این مقام انتظامی گفت‌: فرد مورد اعتماد شاکی در نهایت با دریافت مبلغ 10 میلیون ریال و دادن آن به اداره اماکن‌، به وی قول می‌دهد که دو روز آینده مشکل پلمب مغازه‌اش را برطرف کند اما با گذشت یک هفته از این ماجرا تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
 
سردار کامرانی صالح افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال کلاهبرداری‌های دیگر توسط متهم «ح»‌، تحقیقات تکمیلی ماموران جهت رسیدگی به شکایت شاکی و بررسی موضوع  آغاز شد.
 
کلاهبردار

وی بیان کرد: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از کارکنان اخراجی یکی از مراکز دولتی است که با معرفی خود به عنوان یکی از مسئولان صاحب نفوذ در پست‌های دولتی با شناسایی و فریب افراد بیکار و دارای مشکلات قضائی و اداری و دادن وعده‌هایی مبنی بر حل مشکلات اقتصادی و مهیا‌کردن شرایط کار و رفع مشکلات مالی افراد، مبالغی بین 10 تا 150 میلیون ریال از متقاضیان کلاهبرداری کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: ماموران پس از چندین روز کار اطلاعاتی موفق به یافتن ردی از متهم شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، متهم در سفره خانه‌ای در فردیس دستگیر و در بازرسی از منزل و خودرو وی، 450 فقره مدارک شناسایی‌، تقاضای کار و مدارک مربوط به افراد مختلف کشف شد.
 
سردار کامرانی صالح اظهار داشت‌: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و گفت که به مدت سه سال است که با غصب عناوین دولتی و معرفی خود به‌عنوان مسئول ادارات مهم دولتی با فریب و تطمیع افراد در سراسر کشور از جمله استان‌های شمال غربی‌، تهران، کرج و فردیس با دریافت مبالغ میلیونی تا‌کنون میلیاردها ریال کلاهبرداری کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تا کنون 25 نفر از شکات شناسایی و جهت طرح شکایت به پلیس مراجعه کرده‌اند اظهار داشت‌: با توجه به احتمال کلاهبرداری متهم از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس واقع در مشکین دشت، روبروی بانک ملی مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 360704141 -026 تماس بگیرند.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز