تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

پرداخت حقوق برای فرار از دست شیطان پایتخت

ماموران نیروی انتظامی سرانجام پس از یک ماه و نیم جست‌وجو، مرد جوانی را که برای انجام نیتی شوم زن 45 ساله را سوار ماشین خود کرده بود، بازداشت کردند.
کد خبر: ۸۳۹۵
دستگیریاخبار معاصر: عصر روز 11 آبان ماه امسال، زنی 45 ساله پس از خروج از محل کار، به قصد رفتن به میدان هفت تیر سوار یک خودرو مسافربر شد اما در میانه راه با خارج شدن خودرو از مسیر اصلی از او درخواست کرد تا از ماشینش پیاده شود اما مرد جوان به التماس‌های زن جوابی نداد.
 
در این هنگام زن برای نجات خود از چنگال راننده خودرو و نیات شوم او،با پرداخت حقوق خود به مرد شیطان صفت و با بیان اینکه خیلی دیرش شده‌است، شماره راننده را از او گرفت و به او وعده داد در زمانی دیگر با او تماس خواهد گرفت.
 
زن پس از رهایی به کلانتری رفت و این ماجرا را به ماموران نیروی انتظامی گزارش داد.
 
ماموران پلیس نیز تصمیم گرفتند با قرار دادن این زن به عنوان طعمه، مرد راننده را که پول‌های وی را گرفته و قصد تعرض به او را داشته دستگیر کنند.
 
ماموران نیروی انتظامی سرانجام با پیدا کردن نشانی خانه این مرد وی را اوایل هفته جاری در عملیاتی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.
 
مرد جوان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه آدم ربایی و تماس با زن شاکی شد؛ اما در نهایت با رو به رو شدن با شاکی به اقدام شوم خود اعتراف کرد.

بنابر این گزارش؛ سهرابی، بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات مرد شیطان صفت، وی را برای ادامه تحقیقات و شناسایی شاکی‌های احتمالی دیگر، در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار داد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز