تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

دیزین و قابلیت جذب توریسم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی معتقد است با کمک پیست اسکی دیزین می‌توان صنعت توریسم ورزشی را فعال کرد.
کد خبر: ۸۳۹۹
پیست اسکی دیزیناخبار معاصر: مصطفی مدبر اظهار داشت: پیست بین‌المللی دیزین هفته گذشته رسماً به بهره‌برداری رسید تا نسبت به سال‌های گذشته علاقه‌مندان به اسکی بتوانند زودتر از این پیست زیبا استفاده کنند. خوشبختانه در زمینه ایمن‌سازی و تعویض کابل‌ها و افزایش امکانات رفاهی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته تا شرایط بهتری در اختیار استفاده کنندگان از پیست های اسکی قرار گیرد.

وی افزود: پیست اسکی دیزین به واسطه شرایط منحصر به فرد خود می‌تواند در زمینه جذب توریسم ورزشی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و شرایطی را فراهم آورد که بسیاری از اسکی‌بازان خارجی برای استفاده از دیزین به ایران سفر کنند. این مسئله مستلزم آن است که با یک برنامه‌ریزی خاص و با استفاده از شرایط به‌وجود آمده در دوران پسا برجام، بتوانیم در جذب توریسم ورزشی نیز گام‌های بلندی را برداریم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصریح کرد: پیست دیزین برای اسکی‌بازان خارجی کاملاً شناخته شده است ، زیرا دیزین نه تنها یک پیست بین‌المللی بلکه بزرگترین پیست اسکی خاورمیانه نیز است و کمتر پیستی در جهان وجود دارد که شیب آن از نوک قله تا پایین به مانند این پیست ملایم، هموار و پشت به آفتاب باشد.

مدیر در پایان گفت: فراموش نکنیم که طی چند سال اخیر تعداد زیادی از اسکی بازان منطقه برای استفاده از امکانات اسکی ترکیه به این کشور سفر می‌کنند. ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی درست بسیاری از آنها را به ایران بیاوریم، زیرا شرایط و امکانات پیست دیزین به مراتب بهتر از پیست‌های اسکی ترکیه است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز