تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
زارعیان:

از فدراسیون جودو درخواست مربی برای سنگین وزن کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی جودو گفت: به خاطر اینکه در سنگین وزن بتوانیم بهتر از این عمل کنیم از مسئولان فدراسیون جودو درخواست کردیم در تیم ملی از وجود یک مربی سنگین وزن نیز بهره ببریم.
کد خبر: ۸۴۲۴
مجید زارعیان

اخبار معاصر: مجید زارعیان عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد را از نزدیک شاهد بودم اما متاسفانه در سنگین وزن باز هم شاهد این موضوع بودیم که در این بخش جودوی کشورمان با کمبود استعداد روبرو است. به همین منظور با سرپرست فدراسیون صحبت‌هایی داشتیم تا در صورت امکان بتوانیم از حضور یک مربی سنگین وزن در تیم ملی بهر ببریم.

وی ادامه داد: در سبک وزن هم نخبه‌ای در این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور ندیدیم اما با این حال استعداد‌های خوبی بودند که بتوانیم از آنها در ادروهای تیم ملی از آنها استفاده کنیم، البته در این بخش نیز نفرات ما فاصله زیادی با دیگر نفرات دیگر کشور‌ها دارند و به همین دلیل باید سخت کار کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو گفت: از روز شنبه تقریبا با 50 نفر اردوهای تیم ملی را استارت می‌زنیم و بعد از آن نیز سعی می‌کنیم در هر وزن سه نفر را در اردوهای تیم ملی نگه داریم تا برای رقابت‌های آتی آماده شویم. در هر صورت باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز