تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
روحانی در ستاد انتخابات کشور:

درسایه ‎ولایت‌فقیه و شخص ولی‎فقیه به‎راحتی از مشکلات‎عبور می‌کنیم

در سایه ولایت فقیه و شخص ولی‌فقیه می‌توانیم به راحتی از مشکلات عبور کنیم ولایت فقیه ستون و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است. مردم احساس می‌کنند در هیچ شرایط و موقعیتی در کشور ما خلا به وجود نخواهد آمد. مجلس خبرگان رهبری بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۴۶۶

در سایه ولایت‌فقیه به راحتی از مشکلات عبور می‌کنیم

اخبار معاصر: رئیس‌جمهور گفت: شورای نگهبان در انتخابات براساس قانون عمل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سایه ولایت فقیه و شخص ولی‌فقیه می‌توانیم به راحتی از مشکلات عبور کنیم، اظهار داشت: ولایت فقیه ستون و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در ایران تصمیم گیرنده اصلی آرای مردم و صندوق‌های رای است، افزود: مجلس خبرگان رهبری همواره آماده است و این مجلس برای روز مبادا و برای ثبات سیاسی کشور بسیار مهم است. مردم احساس می‌کنند در هیچ شرایط و موقعیتی در کشور ما خلا به وجود نخواهد آمد. مجلس خبرگان رهبری بسیار حائز اهمیت است.

رئیس‌جمهور گفت: شورای نگهبان بی‌تردید بر مبنای قانون عمل خواهد کرد. استاندارن و فرماندارن و دولت هم بر مبنای قانون خواهد عمل کرد. اگر در گوشه‌ای تخلف باشد این دولت با شدت با آن برخورد خواهد کرد. ما در پی یک انتخابات 100 درصد سالم و شکوهمند با مشارکت حداکثری خواهیم بود.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز