تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

روایت بازیگر جانباز از یلداهای خط مقدم جبهه

در طولانی ترین شب سال در دوران دفاع مقدس با دوستان با یکدیگر شوخی می کردیم. یک عده از بچه ها بسیار شوخ بودند و جمع، جمع بسیار خوب و معنوی بود، گاهی اوقات پیش می آمد ناخود آگاه به شوخی غیبت برخی از دوستانمان را می کردیم اما سریع یک نفر از میان جمع می آمد به ما تذکر می داد تا گناه نکنیم.
کد خبر: ۸۴۹۰
رضا ایرانمنشاخبار معاصر: در خصوص شب های یلدا در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: زمان جنگ مثل حالا نبود که میوه ها ارگانیک باشند و در هر فصلی هر میوه ای باشد، مثلا در آن زمان، شب یلدا هندوانه نداشتیم و گاهی اوقات اگر می شد به شهر اهواز می رفتیم و خرید می کردیم و به شب نشینی می پرداختیم.

وی افزود: در طولانی ترین شب سال در دوران دفاع مقدس با دوستان با یکدیگر شوخی می کردیم. یک عده از بچه ها بسیار شوخ بودند و جمع، جمع بسیار خوب و معنوی بود، گاهی اوقات پیش می آمد ناخود آگاه به شوخی غیبت برخی از دوستانمان را می کردیم  اما سریع یک نفر از میان جمع می آمد به ما تذکر می داد تا گناه نکنیم.

ایرانمنش بیان کرد: شب یلداهای جبهه بسیار خوب بود نه تنها شب یلدا بلکه شب عید ،شب احیاء  و دیگر ایام مناسبتی در آن روز ها خوب بودند و صادقانه بگویم که این روزها به خوبی آن نیست چراکه در زمان جبهه جو آنقدر خوب، معنوی و قشنگ بود که با هیچ چیز نمی شد آن را عوض کرد.

رضا ایرانمنش در پایان آرزویی برای ملت ایران کرد و گفت: برای همه ملت ایران آرزو می کنم همچنان مهربان، مقتدر ، مردانه باغیرت زندگی کنند  و همیشه  سالم ، تندرست و آینده درخشانی را داشته باشند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز