تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
تهرانی‌ها به مدرسه رفتند

آخرین اخبار از آسمان خاکستری

از ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی فعال از جنوب غرب وارد کشور می شود و تا اواخر روز شنبه موجب بارش در قسمت هایی از کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۲
آلودگی هوای تهراناخبار معاصر: احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی گفت: طی امروز همچنان جوی آرام در استان های واقع در نیمه شمالی کشور حاکم بوده که سبب تداوم پایداری هوا و افزایش آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پر جمعیت خواهد شد.

وی افزود: امروز بارش های پراکنده و خفیف برف تا بعد از ظهر در شمال شرق ادامه داشته و به تدریج قطع می شود.

وظیفه از ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور خبر داد و تصریح کرد: این سامانه از ظهرامروز از سمت جنوب غرب وارد کشور شده و به تدریج تا اواخر روز سبب بارش باران و برف، در برخی نقاط رعدوبرق و وزش باد در استان های واقع در جنوب غرب، برخی نقاط جنوب، غرب، مرکز و دامنه های مرکزی زاگرس خواهد شد.

 مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تشریح کرد: این سامانه فردا علاوه بر نواحی ذکر شده در مناطق شرق و بخش هایی از جنوب شرق سبب بارش برف و باران و همچنین در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی سبب بارش پراکنده برف و باران می گردد و شدت بارش از اوایل شب چهارشنبه و طی روز پنجشنبه در استان های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و جنوب اصفهان می باشد.

وظیفه با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل و افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر از اواخر امشب تا ظهر امروز، افزود: از اوایل شب چهارشنبه و روز پنجشنبه با نفوذ جریانات شمالی، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

این مسئول، خلیج فارس را از اواخر امروز تا روز جمعه مواج پیش بینی نمود و متذکر شد: سامانه فوق تا روز شنبه در نیمه جنوبی کشور فعال خواهد بود.

هم اکنون (ساعت 6:05صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران 2 درجه بالای صفر است و دمای هوای استان های اصفهان 9 درجه و البرز 6 درجه  و تبریز 4 درجه زیر صفر است .
 
آلودگی هوا مدارس تبریز را امروز تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: امروز چهارشنبه 3 دی،مدارس شهری و روستای پیش‌دبستانی و ابتدایی تبریز به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

نادر فکورنیا اظهار داشت: به دلیل افزایش آلودگی هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی در نوبت صبح و بعد‌ از ظهر امروز در مناطق شهری و روستایی تبریز تعطیل است.

وی افزود: در صورت افزایش آلودگی هوا درباره مقاطع تحصیل راهنمایی و دبیرستان تصمیم‌گیری می‌شود.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز