تهران ۵.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۵.۹۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
سریال از اسفند به روی آنتن می‌رود

پخش «سایبری» از یک به شبکه پنج رسید

تهیه کننده سریال «سایبری» گفت: دلیل اصلی تغییر شبکه این سریال از یک به پنج این بود که ساختار سریال بیشتر با شبکه پنج هماهنگی دارد.
کد خبر: ۸۵۵۵
«سایبری»

اخبار معاصر: سعید کمانی درباره زمان پخش سریال اخیر خود گفت:‌ طبق صحبت‌های انجام شده قرار است تا این سریال اوایل اسفند ماه از شبکه پنج بروی آنتن رود.

وی در همین زمینه ادامه داد: دلیل اصلی تغییر شبکه این سریال از یک به پنج این بود که خودم حس کردم ساختار سریال بیشتر با شبکه پنج هماهنگی دارد.

این تهیه کننده افزود:‌«سایبری» از لحاظ آموزشی سریال خوبی است و این موضوع را رحمان سیفی آزاد هم به ما گفته بود.

کمانی گفت: قرار بر این بود تا این سریال زمان بین پخش دو سریال «نفس گرم» و «پشت بام تهران» از شبکه یک پخش شود که این اتفاق نیفتاد.

وی درباره دیگر آثارش نیز گفت: مشغول نگارش فیلم «از رقه با عشق»سینمایی برای شبکه یک هستیم که که به امید خدا قرار است آن را در سوریه کلید زنیم.

سریال «سایبری» به کارگردانی احمد معظمی و بازی: روح اله کمانی،‌نیلوفر شهیدی،سارا منجزی،علی ثانی فر،‌سجاد دیر مینا و ... بزودی از شبکه پنج بروی آنتن خواهد رفت.

«سایبری» یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد. معضلات فضای مجازی در محوریت قصه‌های این پروژه قرار دارد که در 26 قسمت روایت می‌شود.

سایر عوامل این سریال عبارتند از تهیه‌کنندگان: سعید کمانی و ناصر معماریان، ‌کارگردان‌: احمد معظمی، ‌برنامه ریز‌: زهرا محبی، ‌انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، ‌دستیاران کارگردان‌: کیامک فرهنگ و علیرضا رضوانی، ‌منشی صحنه: مرجان شاهوردی، ‌عکاس‌: علیرضا رضوانی، ‌مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، ‌دستیاران: محمد کومیجانی، مصطفی رهنما، ‌طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، ‌دستیاران‌: حامد امانی و ندا محمد خانی، ‌طراح گریم: فرشته گودرزی، ‌اجرا گریم‌: کامیار آشورنیا، ‌صدابردار: علی قاسمی، ‌مدیر تولید‌: علی محمودی، ‌مدیر تدارکات‌: مجتبی بوریاچی.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز