تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

خنثی‌ شدن تحرکات گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب در شرق کشور

فرمانده ناجا از خنثی‌سازی تحرکات گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب خبر داد و گفت: هر چند وقت یک بار توسط گروه‌های تکفیری و ضدانقلاب، تحرکاتی در مرز داریم که با حضور مرزبانی ناجا این تحرکات در شرق کشور خنثی شد.
کد خبر: ۸۵۶۲
سردار حسین اشتری

اخبار معاصر: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست فصلی یگان ویژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر چند وقت یک بار توسط گروه های تکفیری و ضدانقلابی، تحرکاتی در جوار مرز داریم که با حضور مرزبانی ناجا این تحرکات در شرق کشور خنثی شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ممکن است در جاهای دیگر درگیری ایجاد شود که اقدامات و پاسخ خوبی به گروه های ضد انقلابی داده شده و اکنون مرزها در وضعیت خوبی قرار دارند.

فرمانده ناجا در مورد تجهیزات یگان ویژه بیان داشت: یگان ویژه به خاطر ماموریت حساس باید تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشد که امروز می توانیم ادعا کنیم که اکثر تجهیزات این یگان را در اختیار داریم.

سردار اشتری با بیان اینکه تجهیزات یگان ویژه به روز و عامل بازدارنده هستند، ادامه داد: بیش از 85 درصد تجهیزات مورد استفاده در یگان ویژه تولید داخل است که توسط این یگان یا معاونت های مربوطه در نیروی انتظامی، وزارت دفاع و شرکت های خصوصی داخلی ساخته شده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: امیدواریم در سال های آینده تمام این تجهیزات کاملا بومی شود و مورد بهره برداری قرار گیرد زیرا استفاده از این تجهیزات، سرعت و دقت در انجام ماموریت ها را با کمترین هزینه افزایش می دهد.

سردار اشتری در مورد چینش نیروها در ایستگاه های مترو تهران گفت: در مناسبت های خاص و مراسم هایی که در شهر تهران برگزار می شود، از جمله برگزاری اجلاس ها، نیاز به حضور بیشتر بویژه در شهر تهران وجود دارد، زیرا حضور این نیروها عامل بازدارندگی داشته و سبب آمادگی یگان ها می شود.

وی ادامه داد: هرچند وقت یک بار رزمایش و تمرین هایی در شهر انجام می شود که اکنون این ماموریت ها به خوبی انجام شده و حضور نیروها استمرار نداشته و کاهش می یابد.

فرمانده ناجا در مورد رزمایش مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ و ارتش گفت: با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، این رزمایش مشترک با نیروی زمینی ارتش برگزار می شود که برگزاری آن سبب آمادگی و هماهنگی بیشتر میدانی خواهد شد.

به گفته وی، این رزمایش با موضوع برخورد با اقدامات تروریستی و ویژه صورت می گیرد.

سردار اشتری در مورد اقدامات نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات گفت: نیروی انتظامی طبق وظیفه ذاتی خود، حفظ نظم و امنیت و آرامش را در تمام ایام و مناسبت های خاص برعهده دارد؛ بر این اساس، به درخواست مسئولان، ماموریت خود را در انتخابات و برای حفظ نظم و امنیت انجام می دهد و همچون سنوات گذشته آمادگی آن را دارد تا انتخاباتی با آرامش و امنیت و با شکوه برگزار کند که در این زمینه پیش بینی می شود هیچ مشکلی نداشته باشیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز