تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
معاون رئیس قوه قضائیه:

جمعه، دومین مرحله آزمون قضاوت برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین امینی از برگزاری دومین مرحله آزمون قضاوت 94در جمعه 4دی ماه خبر داد و گفت: قبول شدگان در مرحله تستی آزمون قضاوت در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۶۳
معاون رئیس قوه قضاییهاخبار معاصر: «حجت الاسلام و المسلمین علیرضا امینی» با اشاره به برگزاری مرحله اول آزمون قضاوت گفت: مرحله اول آزمون قضاوت سال 94، در 8آبان ماه و در 16استان کشور و در 43 حوزه امتحانی و با رقابت 30 هزار داوطلب برای تصدی منصب قضا برگزار شد.

معاون رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: نتایج این آزمون طبق اعلام سازمان سنجش در روزهای پایانی آذر ماه اعلام  شد و پس از آن  داوطلبان قبول شده در آزمون تشریحی که روز جمعه برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه از تفاوت دفترچه های آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی خبر داد وگفت: دفترچه آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به طور مجزا تهیه شده است.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون تشریحی تصدی منصب قضاءگفت: اسفند ماه امسال نتایج قبول شدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است دفترچه آزمون تشریحی داوطلبان دانشگاهی حاوی دروس حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی( یک سوال)، حقوق تجارت( یک سوال)، حقوق جزای عمومی، اختصاصی و آیین دادرسی کیفری(جمعاً ۴ سوال) است که داوطلبان باید در مدت زمان ۱۸۰ دقیقه به سوالات مربوط پاسخ دهند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز