تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
«از شایعه تا واقعیت»

نصب پرچم داعش روی پل یا خودکشی ؟+تصاویر

بتازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که براساس آن ادعا می‌شود، پرچم داعش برای ساعاتی روی پلی در استان کرمانشاه نصب شده بود.
کد خبر: ۸۶۲۰
نصب پرچم داعش روی پل یا خودکشی ؟+تصاویراخبار معاصر: بتازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که براساس آن ادعا می‌شود، پرچم داعش برای ساعاتی روی پلی در استان کرمانشاه نصب شده بود.

 به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 


**شایعه**


بتازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که اینطور ادعا می‌کند: «صبح روز یکشنبه پرچم داعش بر روی پل لب آب استان کرمانشاه به اهتزاز در آمد و اول بامداد پرچم توسط نیروی انتظامی پایین آورده شد. هنوز فرد خاصی در این رابطه دستگیر نشده. رسانه‌های تلویزیونی در مورد اهتزاز این پرچم سکوت کرده‌اند و هنوز خبری از آن را رسانه‌ای نکرده‌اند. بنا به ضبط دوربین‌های مداربسته اطراف پل، این پرچم ساعت 3 بامداد برافراشته شده است».


نصب پرچم داعش روی پل یا خودکشی ؟+تصاویر

 

**واقعیت**

نصب پرچم داعش در استان کرمانشاه صحت ندارد. تصاویر فوق نیز مربوط می‌شود به خودکشی نافرجام یک دختر 18 ساله در کرمانشاه در سال گذشته که تصاویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

نصب پرچم داعش روی پل یا خودکشی ؟+تصاویر

نصب پرچم داعش روی پل یا خودکشی ؟+تصاویر

 

 

انتهای پیام/


  انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز