تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
وضعیت نوراللهی و فاضلی مبهم است

احتمال همراهی نکردن تیم امید توسط آزمون

وضعیت دو بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان برای همراهی این تیم در مسابقات انتخابی المپیک مبهم است.
کد خبر: ۸۶۳۴
سردار آزموناخبار معاصر: تیم فوتبال امید کشورمان 18 روز دیگر باید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو شرکت کند که وضعیت چند بازیکن برای همراهی این تیم مشخص نیست.

احمد نوراللهی که به دلیل مصدومیت اردوی بندرعباس را از دست داد به همراه حسین فاضلی که پس از حضور در اردو مشخص شد مصدوم است و به اصفهان بازگشت، وضعیت مبهمی دارند و کادرپزشکی تیم امید در انتظار رسیدن گزارش پزشکی آنها توسط پزشکان باشگاهی‌شان است. قرار است این گزارش تا یک هفته دیگر به کادر پزشکی تیم امید برسد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وضعیت سردار آزمون هم برای همراهی تیم امید مشخص نیست و احتمال اینکه این بازیکن تیم امید را در مسابقات انتخابی المپیک همراهی نکند، زیاد است. این بازیکن اخیراً و در آستانه بازی‌های تیم امید بینی‌اش را جراحی کرده و هنوز گزارش پزشکی‌اش را هم به مسئولان پزشکی تیم امید نداده تا وضعیتش بررسی شود. در این خصوص کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال باید تصمیم‌گیری کند، اما با توجه به دوری آزمون از تمرینات و عدم آمادگی بدنی‌اش بعید به نظر می‌رسد حتی در صورت نداشتن مشکل پزشکی، بتواند تیم امید را همراهی کند.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز