تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

کلاهبرداری صد میلیونی برای نقض حکم اعدام در استان فارس

افرادی در استان فارس برای نقض حکم اعدام، از خانواده محکومان، 130 میلیون تومان کلاهبرداری کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳
دستگیریاخبار معاصر: بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 شیراز گفت :  این افراد با این ادعا که در دیوان عالی کشور نفوذ دارند و افرادی می شناسند که می توانند حکم فرزندان این  دو خانواده  را که به علت تجاوز به عنف به اعدام محکوم شدند؛ نقض کنند؛ از این خانواده ها 130 میلیون تومان وجه نقد دریافت کردند.

بازپرس سید محمد جواد شجاع گفت : یکی از مجرمان که 60 سال سن دارد پس از ارتکاب جرم دستگیر و شریک وی که وجوه را دریافت کرده متواری است و تلاش مقامات قضایی برای دستگیری او ادامه دارد.

به گفته وی مجرم دیگر هم که برادر فرد متواری است به جرم مشارکت در کلاهبرداری دستگیر و به قید وثیقه آزاد است.

بازپرس شجاع  تاکید کرد: براساس  "ماده 1 قانون اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی مصوب ۱۳۱۵" هرکس  ادعا کند در یکی از اداره های دولتی  نفوذ دارد و با این ادعا کسب مال کند  به 6 ماه تا 2 سال حبس ، رد مال دریافتی و پرداخت جزا نقدی محکوم می شود .

بازپرس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 شیراز به مردم توصیه کرد، در صورت مشاهده چنین افرادی که با ادعای دروغین قصد فریب  و کلاه برداری دارند ؛ با موضوع منطقی برخورد کنند و پیش از هر اقدامی به دور از احساسات ، موضوع را در اسرع وقت به حفاظت اطلاعات دادگستری گزارش دهند و مسولان قضایی را دراجرای هر چه بهتر قانون یاری نمایند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز