تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

اولويت های حج تمتع 95 اعلام شد

تمام دارندگان قبض وديعه گذاری علي الحساب حج تمتع تا 20 خرداد 1385، مي توانند از روز 23، 24 و 25 بهمن ماه سال جاري بر حسب استان محل سكونت براي ثبت نام به كاروان ها مراجعه كنند.
کد خبر: ۸۶۶۶
اولويت های حج تمتع 95 اعلام شداخبار معاصر: به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، تمام دارندگان قبض وديعه گذاری علي الحساب حج تمتع تا 20 خرداد 1385، مي توانند از روز 23، 24 و 25 بهمن ماه سال جاري بر حسب استان محل سكونت براي ثبت نام به كاروان ها مراجعه كنند.

اطلاعات كاروان هاي حج سال 1395 به همراه اسامي مديران كاروان، در استان ها، روزهاي 20 و21 بهمن ماه از طريق روزنامه هاي كثيرالانتشار محلي به چاپ خواهد رسيد.

واجدان شرايط تشرف به حج تمتع امسال مي توانند علاوه بر مراجعه حضوري به هر يك از مديران كاروان ها به صورت غير حضوري نيز از طريق پايگاه اينترنتيwww.haj95.haj.irكاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل ثبت نام را دنبال كنند.

سازمان حج وزيارت با اعلام اينكه گذرنامه بين المللي واجدين شرايط تشريف مي بايست حداقل تا نيمه اسفند سال 1395 اعتبار داشته باشد از كساني كه فاقد گذرنامه هستند و يا اعتبار گذرنامه آنان كمتر از تاريخ اعلام شده است خواست در فرصت مناسب نسبت به دريافت و يا تمديد مهلت گذرنامه خود به صورت انفرادي اقدام كنند.

ضمنا تمامي كساني كه قصد واگذاري قبوض وديعه گذراي حج تمتع خود را به بستگان درجه يك(پدر، مادر، برادر، خواهر، و فرزند) دارند و يا قبلا واگذار كرده اند ليكن در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و طي مراحل نكرده اند مي بايست قبل از فرارسيدن روز ثبت نام مراتب انتقال را حتما در سامانه اعلام شده با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات زيارتي مجاز در استان يا شهرستان خود ثبت و مراحل مربوطه را طي كنند.

اطلاعيه تكميلي سازمان حج در زمينه مشمولين تشرف به حج و ثبت نام در كاروان ها در روز شنبه، يكشنبه به تاريخ 17 و 18 بهمن ماه در روزنامه ‌ها به چاپ خواهد رسيد.

گفتني است، امسال نيز هزينه اعزام به حج تمتع در دو قسط از زائران دريافت خواهد شد.
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز