تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
لوزانو:

معیار من برای دعوت بازیکنان، عملکرد آنها در لیگ است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: معیار من برای دعوت بازیکنان به تیم ملی، عملکرد آنها در لیگ است.
کد خبر: ۸۶۷۶
رائول لوزانواخبار معاصر: رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران پس از امضای قراردادش با فدراسیون والیبال ایران به لهستان برگشت تا در تمرینات تیمش در پلاس لیگای لهستان حضور داشته باشد.

لوزانو در مورد قبول هدایت تیم ملی ایران به یک سایت لهستانی گفت: من متشکرم که فدراسیون والیبال ایران یک بار دیگر این فرصت را به من داد که در یک چالش ورزشی بزرگ حضور داشته باشم. تیم ملی ایران در سال‌های اخیر مرتب در حال پیشرفت بوده و این پیشرفت روز افزون باعث خوشحالی من است. به عنوان یک مربی از این همکاری بسیار خوشحالم.

رائول لوزانو ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم به هدفمان که حضور در المپیک 2016 ریو است، برسیم باید حریفان خود در تورنمنت ژاپن را شکست دهیم. تمرینات تیم ملی ایران بعد از سال نو آغاز می‌شود و ما 7 هفته برای آماده سازی زمان داریم. بازیکنان ایران به شدت‌ باانگیزه هستند و می‌خواهند یک اتفاق تاریخی را با تیم ملی ایران رقم بزنند. معیار من برای دعوت بازیکنان به تیم ملی، عملکرد آنها در لیگ است. امیدوارم بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند، مصدوم نباشند چون اگر در مرحله آخر کسی را به خاطر مصدومیت از دست بدهیم نمی‌توانیم کسی را جانشین او کنیم.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز