تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
حسین فدایی با "صدور رنجنامه" خواستار شد؛

در خواست از هاشمی‌رفسنجانی برای بازگشت به قطار انقلاب

حسین فدایی در پایان این رنجنامه خواستار توبه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بازگشت وی به قطار انقلاب شده و می‌نویسد از باب توصیه به حق از شما می خواهم بخاطر خدا با خدای خود خلوت کنید.
کد خبر: ۸۶۷۸

در خواست از هاشمی‌رفسنجانی برای بازگشت به قطار انقلاباخبار معاصر: حسین فدایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پی مواضع اخیر و تندتر شدن اکبر هاشمی رفسنجانی، تا ساعتی دیگر یک «رنجنامه تاریخی » خطاب به وی منتشر می‌کند.

 حسین فدایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پی مواضع اخیر و تندتر شدن اکبر هاشمی رفسنجانی تا ساعتی دیگر یک «رنجنامه تاریخی » خطاب به وی منتشر می‌کند.

در این رنج‌نامه تاریخی و تفصیلی مواضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تفاوت این مواضع با مواضع حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و اتهام های وی به نیروهای متدین و انقلابی و پیشکسوتان خون و شهادت و جبهه رفته ها و همچنین حمایت های هاشمی از عناصر جریان خیال پرداز غربگرا به نقد و چالش کشیده شده است.

فدایی در این رنجنامه ، مبانی هاشمی در زمینه توسعه وابسته، تعدیل اقتصادی سرمایه داری، تهاجم و شبیخون فرهنگی ، مرعوبیت وی در مقابل آمریکا، اطرافیان نفوذی و لیبرال، طبقه ممتازه و ویژه‌خوار کارگزاران، وادادگی در سیاست خارجی، قدرت طلبی های ناتمام شدنی هاشمی ، عملکرد اقازاده های او در مسائل مالی و فکری، قطعنامه 598، فتنه 88 و ادعای اخیر ساخت بمب اتم، خاطره گویی های ناصحیح و اتهام های ناروا به حضرت امام خمینی (ره) و در مجموع تردید افکنی های پی در پی وی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

حسین فدایی در پایان این رنجنامه خواستار توبه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بازگشت وی به قطار انقلاب شده و می‌نویسد از باب توصیه به حق از شما می خواهم بخاطر خدا با خدای خود خلوت کنید. به اهل بیت معصومین(ع) توسل جویید و مواضع خود را با امام(ره) عزیز و رهبر معظم انقلاب که هر دو نائب حضرت ولی‌عصر(عج) هستند و شما از متصل شدن این انقلاب به نهضت جهانی ایشان سخن گفتید، مرور و مطابقت نمایید و با شهامت آنچه مغایر مبانی انقلاب و این دو بزرگوار در فکر و عمل شماست در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و حضرات معصومین(ع) توبه کنید و در پیشگاه ملت ایران مواضع خود را اصلاح کنید و به قطار این انقلاب برگردید.

فدایی در این رنجنامه تاکید کرده است: والله امت حزب الله و مردم انقلابی ایران از این بازگشت خشنود می شوند، روح امام راحل(ره) خشنود می شود، قلب رهبری شاد می‌گردد، دشمنان، نظام سلطه و ایادی داخلی و خارجی شان ناکام مانده و ضربه اساسی را می خورند و خط نظام سلطه، نفوذ، فتنه و انحراف در داخل کور می شود و قطار انقلاب به سمت آرمانهای بلندش با سرعت نور به حرکت در خواهد آمد. ولی اگر چنین نکنید، خدایی ناکرده آتش فتنه‌ای که از اظهارات و اقدامات و مواضعتان بوجود آوردید، اول دامان خود شما را خواهد گرفت و مطمئن باشید دیگر توقعی نداشته باشید و بدانید دیگر جلودار آتش و سوز سینه‌ی امت انقلابی ایران اسلامی نخواهید بود و پاسخ درخور را از مردم خواهید گرفت. پس تا دیر نشده به دامان انقلاب بازگردید که به قول خودتان:سر چشمه شاید گرفتن به بیل،چو پر شد نشاید گرفتن به پیل

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  قبلا نیز پس از انتشار نامه بدون سلام آقای هاشمی رفسنجانی در سرآغاز فتنه 88 نیز رنجنامه ای خطاب به وی منتشر کرده بود که اگر مورد توجه هاشمی قرار می‌گرفت، فاصله وی با نیروهای انقلاب و حامی امام و رهبری و نزدیکی وی به خیال‎پردازان غرب‎گرا تا این اندازه گسترش نمی یافت.

انتهای پیام/



انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز