تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
گزارش تمرین پرسپولیس

برگزاری جشن تولد برای مربی بدنساز پرسپولیس

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس به ماساژ و وزنه زدن اختصاص داشت.
کد خبر: ۸۶۸۱
تمرین پرسپولیساخبار معاصر: تمرین امروز پرسپولیس قرار بود در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود اما با توجه به خستگی سرخپوشان به خاطر سفر به مشهد و بازگشت دیر هنگام آنها از این شهر، برانکو تصمیم گرفت شاگردانش امروز با حضور در مجموعه ورزشی درفشی‌فر از امکانات این مجموعه استفاده کرده و قبل از آغاز تمرین ماساژ بگیرند. با توجه به این قضیه تمرین امروز صبح پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد.

* نفرات اصلی در  60 دقیقه ابتدایی تمرین نزد ماساژور‌های تیم مراجعه کرده و ماساژ گرفتند و بعد از دقایقی حرکات کششی مجموعه را ترک کردند.

* بازیکنانی که در بازی با پدیده در ترکیب اصلی قرار نداشتند در  این تمرین فقط به وزنه زدن پرداختند و برخی از آنها تمرینات سنگین تری را روی دستگاه‌‌های بدنسازی انجام دادند.

* مصطفی قنبرپور به علت سرماخوردگی شدید در این تمرین غیبت داشت. او در سفر به مشهد هم تیم را همراهی نکرده بود.

* در آغاز تمرین کیک تولد بزرگی برای مارکو مربی بدنساز تیم تهیه شده بود و بازیکنان در جشن تولد 31 سالگی این مربی شرکت کردند. مارکو قرار است فردا ایران را به مقصد کشورش ترک کند تا زودتر از بقیه به مرخصی برود.

*مهرداد کفشگری و بابک حاتمی بعد از وزنه زدن به زمین چمن آمده و تمرینات هوازی را در دستور کار خود قرار دادند.

* مسئولان ورزشگاه با بازدید از زمین چمن، قسمت‌هایی را که نیاز به ترمیم دارد را مشخص کردند تا از فردا در این زمنه اقدامات لازم صورت گیرد.

تمرین فردا پرسپولیس ساعت 11 در زمین شماره 2 مرزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز