تهران ۶.۹۹° كمينه ۵.۷۹°  بیشینه ۶.۹۹°
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

واکنش مجیدی به نوع حمایت سازمان سینمایی از «محمدرسول الله (ص)»

مجید مجیدی در حاشیه آیین افتتاحیه جشنواره داستان کوتاه «خاتم» در پاسخ به حمایتهای سازمان سینمایی از اکران بین المللی فیلم«محمدرسول الله (ص)» گفت: کارهایی که در کشور ما انجام می‌شود، نهادینه نیست.
کد خبر: ۸۷۱۵
مجید مجیدی
اخبار معاصر: یک روز مانده به ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و گویا امروز روز پرکار مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» است.

مجیدی صبح امروز در افتتاحیه جشنواره داستان کوتاه «خاتم» در تالار وحدت حضور یافت و در پایان این مراسم و در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

خبرنگاری در اظهارنظری گفت: برخی می‌گویند حذف فیلم «محمد رسول الله (ص)» از جمع فیلمهای اسکاری به معنی پایان تلاشهای بین المللی برای فیلم محمد رسول الله (ص) است. مجیدی هم گفت: این بحث هایی است که متاسفانه انجام می‌شود. در حالیکه فیلمی با موضوع تاریخ اسلام، و حضرت محمد (ص) تاریخ مصرف ندارد و جاری و ساری خواهد بود.

وی درباره برنامه و حمایتهای سازمان سینمایی برای اکران بین المللی فیلم گفت: کارهایی (حمایت‌های فرهنگی) که در کشور ما انجام می‌شود، نهادینه نیست. یکی از معضلات ما در جشنواره ها این است که برخی موارد را نهادینه نکردیم و بحث این دولت و دولت دیگری نیست.

مجیدی همچنین در مورد حذف این فیلم در اسکار گفت: در مورد اسکار در یک فرصت مناسب صحبت خواهم کرد.


انتهای‌ پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز