تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

جزئیات قتل زن از خارج برگشته توسط پسرجوان

ساعت 4 و 30 دقیقه عصر 31 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری 142 کن در جریان پیدا شدن جسد زنی در زیر سایه درخت کاج فضای سبز منطقه کوهسار قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از مأموران برای بررسی این ماجرا وارد عمل شدند.
کد خبر: ۸۷۲۶
قتلاخبار معاصر: بررسی‌ها نشان داد زن 44 ساله‌ای قربانی سرنوشتی مرگبار شده و خیلی زود تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس مدیر روستا به تجسس‌های تخصصی پرداختند.
بررسی‌های ابتدایی تیم پزشکی قانونی در محل حادثه نشان از آن داشت که قربانی جنایت خفه شده و نزدیک 24 ساعت از زمان مرگ وی گذشته است.
3 روز پس از جنایت بود که زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از گم شدن خواهر 44 ساله اش خبر داد.
این زن به بازپرس مدیر روستا گفت: خواهرم سال‌ها در کشور سوئیس زندگی می کرد تا اینکه پس از بازگشت به ایران برای زندگی به خانه ای در منطقه کن رفت و به تنهایی زندگی می کرد.
وی افزود: از 3 روز پیش هر چه با خواهرم به نام بنفشه تماس گرفتم جواب نداد و به همین خاطر همراه برادرم که کلید خانه خواهرم را داشت از کرج به تهران آمدیم و زمانی که وارد خانه شدیم دیدم گوشی موبایلش در خانه است اما هیچ ردی از خواهرم نبود.
نگران بودم چون خواهرم کسی را نداشت که به خانه‌اش رفته باشد به همین خاطر به بانک رفتم و متوجه شدم که 2 روز پیش 180 میلیون تومان از حساب خواهرم برداشت شده است.
بازپرس مدیر روستا با توجه به اطلاعاتی که زن جوان از خواهر گمشده‌اش داده بود دستور داد تا وی به پزشکی قانونی رفته و جسد خواهرش بنفشه که در منطقه کوهسار پیدا شده بود را شناسایی کرد.
همین کافی بود تا تیم پلیسی برای شناسایی عاملان جنایت، خواهر جوان را تحت تحقیق قرار دهند و وقتی مشخص شد از حساب بنفشه برداشت میلیونی شده است تحقیقات برای ردیابی های تخصصی آغاز شد.
کارآگاهان با کاوش‌های پلیسی پی بردند که بنفشه با پسر جوانی به نام صمد دوست بوده که کارهای خرید خانه را نیز برای وی انجام می داده و پس از جنایت دیگر کسی اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.
بدین ترتیب تجسس‌ها، برای دستگیری صمد 22 ساله آغاز شد و کارآگاهان با ردیابی‌های پلیسی پس از 4 ماه موفق شدند پسر جوان که زندگی پنهانی در کرج داشت را در عملیات پلیسی دستگیر کنند.
صمد که هنوز باور نداشت دستگیر شود در همان تحقیقات ابتدایی لب به اعتراف گشود و به مأموران گفت: یک مغازه ساندویچی در منطقه کن داشتم که بنفشه بارها برای خرید به مغازه ام آمد تا اینکه با هم آشنا شدیم و خیلی زود به هم اعتماد کردیم و یک روز برای تعمیر تلویزیون به خانه اش رفتم و از آن زمان به بعد رابطه دوستی داشتیم.
وی افزود: بنفشه پول زیادی داشت و هر بار که می‌خواست خرید کند کارت بانکی اش را به من می‌داد تا برایش خریدهای خانه را انجام دهم و چون بیشتر اوقات پیش او بودم مغازه‌ام را بستم تا راحت باشم.
پس از چند ماه با هزینه بنفشه به سفر خارجی رفتیم و همه چیز بخوبی می گذشت اما وقتی به خودم آمدم دیدم دوستی با بنفشه آینده ای ندارد و قصد داشتم به این آشنایی پایان دهم که موضوع را با دوستم حسین مطرح کردم.
پسر جوان ادامه داد: حسین که به خاطر بیماری‌های 2 بچه اش در وضعیت مالی سختی قرار دارد وقتی ماجرا را فهمید پیشنهاد داد تا پول‌های میلیونی بنفشه را سرقت کنیم تا هر دو زندگی راحتی داشته باشیم. وی گفت: روز حادثه من و حسین در پارک بودیم و با بنفشه تماس گرفتم که به پارک بیاید تا با هم به یک میهمانی برویم.
وقتی بنفشه وارد پارک شد من دستانش را گرفتم و حسین با دست گردن او را فشار داد که من ترسیدم و پا به فرار گذاشتم و نمی دانستم چه اتفاقی افتاده تا اینکه حسین به من زنگ زد و گفت بنفشه را کشته و کارت بانکی‌اش را به زن جوانی داده تا با آن دلار بخرد و پس از آن 70 میلیون تومان سهم من شد.
کارآگاهان در این مرحله برای دستگیری حسین وارد عمل شدند و با گذشت یک ماه روز پنجشنبه سوم دی ماه مخفیگاه مجرم فراری در خرم آباد ردزنی شد و مأموران در عملیاتی ویژه وی را دستگیر کردند.
حسین وقتی دید دوستش پرده از راز جنایت میلیونی برداشته راهی جز اعتراف پیش روی خود ندید و به مأموران گفت: من قصد داشتم بنفشه را خفه کنم تا پولدار شوم اما وقتی وارد پارک شد صمد او را به قتل رساند و کارت بانکی و رمز آن را به من داد تا پول‌ها را برداشت کنم.
وی افزود: کارت بانکی را به یک زن دادم و برایمان دلار خرید که 70 میلیون تومان به حساب صمد واریز کردم و بقیه پول را برای خودم برداشتم.
بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به اعترافات این 2 جنایتکار دستور داد تا صمد و حسین برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند تا پرده از راز این جنایت میلیونی برداشته شود.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز