تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
بازیگر«اعترافات ذهن خطرناک من»:

برای جشنواره فیلم فجر سوپرایز دارم

عباس غزالی گفت: «دلبری» یک سوپرایز در کارنامه کاری من است که امیدوارم با استقبال خوبی مواجه و در جشنواره فجر امسال دیده شود.
کد خبر: ۸۷۵۱
عباس غزالیاخبار معاصر: عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی«دلبری» به کارگردانی جلال اشکذری گفت: به نظرم نقش من در «دلبری» متفاوت ترین نقشی است که تا به حال بازی کرده ام و در کارنامه من دیده می شود، من همیشه دنبال فرصتی بودم که در این قالب نقش ها ظاهر شوم.
 
وی افزود: این نقش هم به لحاظ تکنیکی و فنی و هم به لحاظ ادای دین نقش متفاوت، و با وجود کوتاه بودن تاثیر گذار و  خوب است که امیدوارم بازتاب خوبی هم داشته باشد.
 
غزالی عنوان کرد: نقش و کاراکتر من دراین فیلم بسیار متفاوت از فیلم سینمایی « اعترافات ذهن خطرناک من» است و باید دید چگونه ترقی و بالا رفتن در این نقش حس می شود.
 
این بازیگر ادامه داد: این نقش در راستای اهداف و ملاکهایی است که در ذهنم برای خودم در نظر گرفته ام،سعی می کنم از این استعداد و توانایی که خدا در وجودم قرار داده استفاده کنم و در سینمای ایران تاثیرگذار باشم، این موضوع برای من بسیار ارزشمند است اگر امروز در انتخاب نقش حساسیت دارم به دلیل احترامی است که برای مخاطبان قائل هستم،«دلبری» جزء آن نقش هایی است که من در راستای اهدافم آن را انتخاب کردم و باید بازتاب آن را دید.
 
بازیگر «وضعیت سفید» گفت: این فیلم قرار بود سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید و اگر در کنار «اعترافات ذهن خطرناک» اکران می شد، مطئمنم اتفاقات خیلی بهتری می افتاد زیرا تفاوت زیادی با یکدیگر داشتند اما این اتفاق نیفتاد.
 
وی با اشاره به موفیقتش در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: هیچکس از جایزه و تشویق و تحسین شدن بدش نمی آید ولی با احترامی که برای همه داوران قائلم باید بگویم که همیشه می نشینم و نگاه می کنم که چه اتفاقی می افتد زیرا اعتقاد دارم که تنها نباید خودت را ببینی بلکه باید همه آثار و بازیها را دید و همه اینها را با هم سنجید با توجه به اینکه هر سال داوران جشنواره تغییر می کنند نمی توانم ارزیابی در خصوص کسب موفقیت در جشنواره سی و چهارم داشته باشم اما من برای جایزه کار نمی کنم و با کسی قصد رقابت ندارم بلکه این عشق به کار برای من مهم است و باعث می شود که یک هدف گذاری داشته باشم  و به سوی آن حرکت کنیم .
 
غزالی تصریح کرد: امیدوارم تا آن هنگام که هستیم و به ایفای نقش می پردازیم تاثیرگذار باشیم زیرا  اصالت و هدف گذاری ما این است که مخاطب را به سالنهای سینما بکشانیم.
 
وی عنوان کرد: «دلبری» یک سوپرایز در کارنامه کاری من است امیدوارم با استقبال خوبی مواجه ودر جشنواره دیده شود.
 
وی خاطر نشان کرد: فیلم دیگری با عنوان «قیچی» به کارگردانی کریم لک زاده (فیلم اولی) را نیز امسال برای جشنواره فیلم فجر دارم امیدوارم آن هم به اندازه خودش دیده شود، من نقش اصلی این فیلم را بازی می کنم و باید بگویم «قیچی» در واقع شخصیت محور است فیلم نامه این فیلم بسیار درخشان بود و از کارکردن در کنار عوامل جوان و کارگردان خلاق این فیلم لذت بردم.
 


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز