تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°

۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
خبر سازی روزنامه الدیار همزمان با شکست های میدانی تروریستها در سوریه؛

بشار اسد با تشکیل دولت انتقالی موافقت کرده است!

یک روزنامه لبنانی در خبر سازی جدید مدعی شده است که رئیس جمهور سوریه با تشکیل دولت انتقالی و طی شدن دوره گذار در این کشور مشروط به تحقق چند مورد از مطالباتش موافقت کرده است این خبر سازی واقعیتی پشت پرده دارد و آن هم اینست که...
کد خبر: ۸۷۷۱
بشار اسداخبار معاصر: روزنامه لبنانی الدیار به نقل از آنچه منابع آگاه در مسکو خوانده مدعی شده است که بشار اسد رئیس جمهور سوریه با تشکیل دولت انتقالی در این کشور به نحوی که یکی از مخالفان ریاست دولت را بر عهده بگیرد مشروط به حضور 4 وزیر مورد انتخاب وی در کابینه موافقت کرده است.

این روزنامه با ادعای اینکه رئیس جمهور سوریه خواستار حضور "محمد الشعار" به عنوان وزیر کشور، "ماهر الاسد" به عنوان وزیر دفاع، "ولید المعلم" به عنوان وزیر خارجه و وزیر دارایی که خود انتخاب می کند در کابینه دولت انتقالی شده است می افزاید: "علی الحسن"رئیس ستاد ارتش سوریه باید ریاست سرویس اطلاعات نظامی و هوایی زیر نظر "ماهر الاسد" را برعهده گرفته و همچنین مدیریت امنیت سیاسی سوریه زیر نظر "محمد الشعار" به کار بپردازد.

همچنین "علی مملوک" رئیس سازمان امنیت ملی سوریه باید مسئولیت اداره کل اطلاعات این کشور را بر عهده داشته باشد.

الدیار می افزاید: بشار اسد با برعهده گرفتن دیگر مناصب در کابینه از سوی مخالفان به نحوی که پیش درآمدی برای برگزاری انتخابات پارلمانی زیر نظر سازمان ملل باشد، مشکلی ندارد.

این روزنامه لبنانی در پایان می نویسد که این همان چیزی است که روسیه و ولادیمیر پوتین در خصوص برگزاری انتخابات پارلمانی با نظارت سازمان ملل می خواهند.
خبر سازی علیه سوریه و رییس جمهور قانونی این کشور گرچه به امری نخ نما تبدیل شده است و طی سالهای اخیر همواره بی اساس بودن آن ثابت شده است اما واقعیتی پشت پرده دارد و آن هم اینست که همواره بعد از شکست های سنگین تروریستها در میدان این خبر سازی ها صورت گرفته است.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز