تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
گودرزی:

امیدوارم تیم امید طلسم نرفتن به المپیک را بشکند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم امیدبتواند طلسم نرفتن به المپیک را بکشند.
کد خبر: ۸۸۲۲
محمود گودرزی
اخبار معاصر: محمود گودرزی که در مراسم بدرقه تیم فوتبال امید شرکت کرده بود گفت: آنگونه که بعضاً در خصوص کمبودها صحبت می‌شود کمبودی وجود ندارد چرا که میزان زیادی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال برای تیم امید هزینه شده و کمک‌هایی از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حد توان برای این تیم در نظر گرفته شده است. خوشبختانه بخش خصوصی اسپانسرها و خادمانی که راغب به موفقیت جوانان این مرز و بوم هستند کمک‌هایی به تیم امید کرده‌اند. همچنین باید از تلاش مربیان و سرپرستان تیم نیز تقدیر به عمل آید. 

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه نتایج مطلوبی از سوی تیم امید رقم خورده و امیدوارم توفیقات بعدی به دست بیاید و تیم امید را در المپیک ببینیم تا این مسئله باعث نشاط جامعه شود. طبیعتاً شکست نیز جزیی از ورزش است. همانطور که انسجام تیمی باعث نشاط اجتماعی می‌شود شکست نیز مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

گودرزی خاطرنشان کرد: بسیار خشنود می‌شویم که جوانان ما در این مرحله موفق شوند و مطمئناً مردم ما نیز در قلب‌شان قدردان زحمات آنها خواهند بود. امیدوارم تیم امید را در مراحل بالاتر ببینیم و ما هم تا حد توان حامی آنها خواهیم بود تا تیم امید نتیجه بگیرد و این جوانان بتوانند طلسم نرفتن به المپیک را بشکنند. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: قطعاً توانمندی فوتبال ما بیشتر از اینهاست و باید مجموعه‌ای جمع شوند تا با کار لازم از نظر فنی و روانی بازیکنانمان را ارتقا دهند. اگر تلاش صورت بگیرد و نتیجه‌ای هم در پی نداشته باشد گله‌ای وجود ندارد. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر در شرایط بسیار خاصی قرار داریم و شاید نتوانستیم به قدر کافی به تیم‌های ملی و تیم امید توجه کنیم اما با کارهای وسیعی که صورت گرفته نتایج درخوری کسب شده است. 


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز