تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°

۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

شخصیت زنانه، عادل جبیر را به بیمارستان کشاند!!!

شب گذشته انتشار خبری مبنی بر اقدام وزیر خارجه عربستان سعودی برای تغییر جنسیت، توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹
عادل الجبیراخبار معاصر: شب گذشته پایگاه اینترنتی "awd news" به نقل از تایلند پست نوشت: "وزیر بهداشت عمومی تایلند اعلام کرد: عادل جبیر در یک بیمارستان خصوصی مجلل در مرکز شهر بانکوک شروع به هورمون درمانی کرده است."

در این گزارش آمده است: "جبیر که به سبب شخصیت زنانه خود در محافل داخلی عربستان شهرت دارد، جزء معدود مقامات این کشور است که از حقوق همجنس بازهای زن، همجنس بازهای مرد، دو جنسه‌ها و تغییر جنسیت داده‌ها حمایت می‌کند. "

بر اساس این گزارش، "دکتر ساکولساتایادورن، وزیر بهداشت تایلند، گفت عالیجناب! (جبیر) روز گذشته در بیمارستانی مجهز با پرسنلی بسیار مجرب پذیرش شد و ما آزمایش‌هایی را همراه با مرحله نخست هورمون درمانی آغاز کردیم." 

وی افزود: "جزئیات بیشتر، در زمان مقتضی اعلام خواهد شد."

در ادامه این گزارش آمده است: "از سوی دیگر دکتر گوئیدو اشتاینبرگ کار‌شناس آلمانی در امور عربستان گفت: پزشکان جبیر، به رغم خواسته‌اش به وی گفته‌اند باید فورا با عمل جراحی، جنسیت خود را از مرد به زن تغییر دهد. پزشکان به جبیر گفته‌اند این اقدام از لحاظ پزشکی با شرایط وی سازگار‌تر است؛ زیرا احساس جبیر از خود به هیچ وجه با آناتومی جنسیت وی سازگار نیست. "

وزیر بهداشت عمومی تایلند از پاسخ دادن به این پرسش خودداری کرد که‌ آیا جبیر در مورد جنسیت آینده خود تصمیم گیری کرده است. 

این در حالی است که تاکنون هیچ مقام سعودی به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

گفته می‌شود پایگاه اینترنتی"awd news،" نخستین بار این خبر ساختگی را منتشر کرد و این پایگاه اینترنتی در گذشته هم اقدام به انتشار شایعات و خبرهای دروغین کرده است.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز