تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

پرونده‌ی سوشا مکانی در حراست

رییس حراست فدراسیون فوتبال درباره‌ پرونده‌ی سوشا مکانی توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳
سوشا مکانیاخبار معاصر: محمد حسینی حمیسی درباره انتشار عکس‌های شخصی سوشا مکانی اظهار کرد: این موضوع دو جنبه دارد که ما به رکن فوتبالی آن می‌پردازیم. اگر قرار باشد ما به این پرونده ورود کنیم این پرونده را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال واگذار می‌کنیم تا آن‌ها به این قضیه ورود کرده و تصمیم‌گیری کنند. اگر هم قرار باشد در خارج از فوتبال به آن رسیدگی شود مراجع فضایی خودشان کارهای رسیدگی را انجام می‌دهند.

او اضافه کرد: سوشا مکانی امروز به همراه فردی که خود را پدر یکی از دختران معرفی کرده بود به فدراسیون فوتبال آمدند و با ارائه مدارکی اذعان داشتند که این دختر نامزد مکانی بوده است. البته هیچ گونه عقدی میان این دو برقرار نشده بود. درباره‌ی سایر دختران دیگر که در عکس‌ها بودند سوشا مکانی هنوز توضیحاتی ارائه نکرده است.

او در ادامه اضافه کرد: باید ببینیم شرایط در آینده چگونه خواهد شد. سوشا مکانی باید به فدراسیون فوتبال بیاید و در مقابل رکن قضایی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کند. آن‌ها مطمئنا صحبت‌های مکانی را می‌شنوند و رای خود را اعلام می‌کنند. امیدواریم طوری این غائله ختم به خیر شود که باشگاه پرسپولیس متضرر نشود.



انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز