تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
برای کارت پایان خدمتم زحمت کشیدم

به تبریز می‌روم تا با گسترش فولاد فسخ کنم

مهاجم پیشین تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برای دریافت کارت پایان خدمتم زحمت زیادی کشیدم.
کد خبر: ۸۸۹۴
سعید دقیقیاخبار معاصر: در خصوص وضعیت خود برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: امروز به تبریز می‌روم تا قرارداد خود را با گسترش فولاد فسخ کنم.

وی ادامه داد: در دو، سه ماه اخیر درگیر کارهای پایان خدمت خود بودم. فعلا تیم جدیدم را انتخاب نکرده‌ام. قصد دارم با فراغ بال و دقت، تیمی را انتخاب کنم که بتوانم به روزهای اوج برگردم.

مهاجم پیشین تراکتورسازی و پیکان در خصوص این‌که تنها 9 روز خدمت کرد و موفق شد کارت پایان خدمت خود را دریافت کند، تصریح کرد: موضوع مرا نباید با مشکلاتی که برای بعضی از بازیکنان به واسطه کارت‌های پایان خدمت جعلی به وجود‌ آمده بود، مقایسه کرد.

گواهی ترخیص از خدمت سربازی سعید دقیقی

وی افزود: بخشی از این کسری به دلیل ارائه پروژه تحقیقی در نیروهای مسلح به من تعلق گرفت. همچنین در سال‌های آغازین فوتبالم در تیم بسیج قزوین حضور داشتم که بسیجی بودن من تا امروز ادامه پیدا کرد و دو بار در زمان حضور در گسترش فولاد با اجازه فراز کمالوند در دوره آموزشی بسیج شرکت کردم.

سعید دقیقی در سربازی

دقیقی با اشاره به دو فرزند دخترش، خاطرنشان کرد: خداوند دو دختر به من هدیه داده که با توجه به قانون جدید نظام وظیفه، برای هر کدام از آنها سه ماه کسری گرفتم. همه این مسائل در کنار هم باعث شد بتوانم 10 روزه خدمتم را به پایان برسانم.

وی با اشاره به دریافت مدرک فوق‌لیسانس تأکید کرد: من در مقطع دکترا پذیرفته شدم اما قصد دارم با شرکت دوباره در کنکور، در دانشگاهی معتبر قبول شوم و ادامه تحصیل دهم. دلیل افت من تا حدودی همین مسئله بود که باید هم به تحصیلم می‌رسیدم و هم درگیر موضوع پایان خدمت بودم اما انشاءالله در نیم‌فصل دوم به دوران اوج برمی‌گردم.

سعید دقیقی در سربازی


انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز