تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

قهرمان ووشو روی تخت بیمارستان

محمد حقیقی قهرمان ووشوی ایران این روزها تنها روی تخت بیمارستان در انتظار کمک و بهبودی، شب‌هایش را به صبح‌ می‌رساند.
کد خبر: ۸۹۲۱
محمد حقیقیاخبار معاصر: حکایت از آنجایی شروع شد که برای حضور در مسابقات لیگ برتر با مصدومیت از ناحیه انگشت پا روبرو و برای رفع آسیب دیدگی ناچار شد چند هفته‌ای را به استراحت بپردازد، اما در یکی از آخرین شب‌های سرد پاییزی سال جاری در جاده نجف آباد اصفهان پس از سانحه رانندگی با ضایعه نخاعی روبرو شد و حالا این روزها تنها روی تخت بیمارستان در انتظار آینده‌ای روشن است.

صحبت از محمد حقیقی قهرمان ووشوی ایران است. جوانی که آینده روشنی در انتظار او بود، اما تنها یک حادثه آینده او رو طور دیگری رقم زد. قهرمان ووشوی ایران حالا این روزها تنهای، تنها روی تخت بیمارستان با درد دست و پنجه نرم می‌کند.

حقیقی که این روزها در انتظار شنیدن خبرهای خوب از سوی پزشکان است، در گفت‌وگوی اخیر خود با رسانه‌ها از تنهایی‌های این روزهای خود غمگین است. حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان فدراسیون و همچنین تیم خود در لیگ برتر کسی پیگیر درمان او هست یا خیر، گفت: به نظر می‌رسد آن‌ها درگیر هستند و فقط در حد تماس گرفتن و پرسیدن شرایط من پیگیری می‌کنند، اما اینکه از طرف تیم و یا فدراسیون کسی بیاید و کاری انجام بدهد، این گونه نبوده و فقط در حد زنگ زدن، احوال‌ پرسی می‌کنند. در این میان حمیدرضا قلی‌پور لطف زیادی به من داشته و چندین بار تماس گرفته و کارهای خوبی برای من انجام داده است.

قهرمان ووشوی ایران، تنها روی تخت بیمارستان

محمد حقیقی ووشوکار بیست و سه ساله کشورمان که امسال با تیم رنگ فیروزه شیراز در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده در هفته اول رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. او سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارد و در سال های گذشته با تیم های شهرداری بندرعباس و فولاد ماهان سپاهان نیز در لیگ برتر حضور داشته است. حقیقی طلای قهرمانی دانشجویان ایران و قهرمانی کشور را در کارنامه دارد.
 
او حالا این روزها امیدوار است هر کسی که از دستش کاری برمی‌آید برایش انجام دهد تا روی پاهای خود بایستد و به ورزش حرفه‌ای بازگردد.  تنها  "کاویان پی" مربی حقیقی است که پابه پای این قهرمان برای بهبود حال او تلاش می‌کند.
 
امیدواریم خانواده بزرگ ووشو و جامعه ورزش برای خارج شدن حقیقی از این شرایط تلاش کند تا این قهرمان آینده دار به روزهای روشن زندگی نزدیک شود.


 
انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز