تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

ساختمانی که بر سر ساکنانش آوار شد

ساکنان یک منزل مسکونی در مشهد مقدس که بدون توجه به نکات ایمنی و استاندارد قصد تخریب منزل محل سکونت خود را داشتند بر اثر ریزش آوار دچار حادثه شدند.
کد خبر: ۸۹۲۷
ساختمان مسکونی بر سر ساکنانش آوار شد
اخبار معاصر: مقارن ساعت یک و سی دقیقه بامداد دوشنبه چهار تن از اهالی یک ساختمان مسکونی قدیمی که سعی در تخریب بنا داشتند ناگهان دچار حادثه شدند و ساختمان بر سرشان آوار شد که در جریان این اتفاق یکی از این شهروندان در زیر نخاله های ساختمانی مدفون شد.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد در تشریح جزئیات این حادثه و نحوه امداد رسانی به مجروجان بیان کرد: ریزش ساختمان در حال تخریب موجب مصدومیت یک مرد جوان در منطقه خواجه ربیع شد.

مرتضی باقری اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله نجاتگران  ایستگاه ۲۹ این سازمان را به خیابان خواجه ربیع و بلوار بهمن اعزام كرد.

وی گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی یک طبقه در حال تخریب با ۷۵متر مربع  زیر بنا بود که برای احداث بنای جدید، تعدادی از اهالی منزل  در حال تخریب آن بودند.

وی گفت: چهار تن از اهالی درقسمت آشپزخانه مشغول تخریب بودند که ناگهان به علت بی احتیاطی قسمتی از ساختمان به همراه یکی از دیوارهای حائل، سقف و مقدار زیادی خاک جدا شد و بر روی یکی از اهالی فروریخت.

وی افزود: خوشبختانه سه نفر از ساکنان این ساختمان قبل از مدفون شدن زیر آوار از محل حادثه گریختند اما یک نفر از آنان در زیر آوار به دام افتاد که در همان لحظات اولیه به کمک بقیه اهالی محل از زیر آوار خارج شد .

وی بیان کرد: نجاتگران این سازمان با حضور در محل حادثه ضمن قطع  جریان گاز و برق منزل و تماس با عوامل انتظامی و اورژانس نسبت به ایمنی محل اقدام کردند.

وی گفت: بیش از ۷۰ درصد منزل در اثر وقوع این حادثه تخریب شد و یکی از ساکنان این منزل مسکونی از ناحیه کمر و پای راست دچار آسیب شد.



انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: مشرق
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز