تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
شایعه یا واقعیت...

در فصل نقل و انتقالات چه می گذرد؟!

نیم نگاهی داریم به نقل و انتقالات لیگ برتر (خلیج فارس)، شایعات و واقعیت های این روزهای نقل و انتقالات را بررسی کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۴
در فصل نقل و انتقالات چه می گذرد؟!
اخبار معاصر: نیم نگاهی داریم به نقل و انتقالات لیگ برتر (خلیج فارس)، شایعات و واقعیت های این روزهای نقل و انتقالات را بررسی کنیم.

از باشگاه پرسپولیس خبر میرسد، سرپرست باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با منصور قنبرزاده توانست رضایت وی را برای صدور رضایت نامه علیرضا بیرانوند جلب کند.

مذاکرات علی‌اکبر طاهری با مدیرعامل باشگاه نفت تهران بر سر انتقال بیرانوند به پرسپولیس تا این حد بوده که دو طرف صحبتی در خصوص مسائل مالی نداشته‌اند و بحث در این مورد را منوط به نظر نهایی علیرضا منصوریان در این زمینه دانسته‌اند.

قنبرزاده به طاهری تاکید کرده در صورتی که علیرضا منصوریان رضایت دهد بیرانوند مشکلی برای جدایی از نفت ندارد آن وقت این باشگاه نیز در ازای دریافت مبلغی رضایت‌نامه دروازه‌بان ملی‌پوش خود را برای باشگاه پرسپولیس صادر خواهد کرد.

اگرچه منصوریان مخالفت اولیه خود را با این موضوع اعلام کرده اما باید دید در نهایت سرمربی نفت با جدایی بیرانوند از تیمش موافقت خواهد کرد یا نه. پرسپولیسی‌ها خیلی خوش بین هستند که این اتفاق رخ دهد و خود بیرانوند نیز تمایل زیادی برای پیوستن به جمع سرخپوشان دارد.

چنانچه پرسپولیس به هر دلیل نتواند بیرانوند را به خدمت بگیرد در آن صورت به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی خواهد بود.

خبرها حاکی از آن است:محسن فروزان با عقد قرادادی شش ماهه به تیم راه‌آهن پیوست.این در حالیست که هنگام عقد قرار داد فروزان با باشگاه راه آهن، تماسی از طرف مسئولان باشگاه پرسپولیس با این بازیکن برای پیوستن به این تیم گرفته شد که فروزان پیشنهاد پرطرفدارترین تیم آسیا را رد کرد.

با انتقال این دروازه‌بان به تیم راه‌آهن به احتمال خیلی زیاد قرارداد ننزیچ، دروازه‌بان زردپوشان فسخ خواهد شد.

فروزان در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر در تیم سیاه‌جامگان حضور داشت، اما پیش از اینکه فصل به نیمه راه برسد، از جمع شاگردان کاظمی جدا شد.

اکبر صادقی هافبک پیشین ذوب آهن اصفهان نیز در مورد جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: این تصمیم را به دلیل برخی از مشکلات خانوادگی گرفتم و در این زمینه حتی با یحیی گل‌محمدی هم حرف زدم. او شرایط مرا درک کرد و باید از این مربی تشکر کنم که با جدایی‌ام موافقت کرد. مشکل من مسائل فوتبالی نبود و دیدید که در همه بازی‌ها برای ذوب‌آهن بازی کردم.

هافبک پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه قرار است در کدام تیم بازی کند، تأکید کرد: فعلاً چیزی قطعی نیست، ولی اولویتم بازی در تهران است و با چند تیم هم صحبت کرده‌ام. حالا باید دید قسمت در نهایت چه خواهد شد.

از اصفهان شایعاتی در خصوص جدایی محمدرضا خلعتبری و پیوستن به تراکتور سازی به گوش میرسید که در نهایت این بازیکن آب پاکی را بر روی دست همه ریخت و اظهار داشت: من هیچ مذاکره‌ای با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده‌ام و نمی‌دانم چرا در یک ماه اخیر اینقدر در مورد من شایعه‌سازی می‌کنند. اینکه من پیشنهادی داشته باشم یا تیم‌ها با من تماس بگیرند، چیز عجیبی نیست و ممکن است این موضوع برای هر فوتبالیستی پیش بیاید، ولی نکته مهم این است که من به خودم اجازه نمی‌دهم با تیمی مذاکره کنم.

وی افزود: من با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و این فصل هم نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم. همیشه هم در این چند سال گفته‌ام که زندگی در اصفهان را دوست دارم و اینجا از همه چیز راضی هستم. من تحت قرارداد سپاهان هستم و اختیار دست خودم نیست که بخواهم با تیم دیگری مذاکره کنم. تا زمانی هم که باشگاه بخواهد در خدمت سپاهان هستم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چرا سپاهان امسال نتیجه نگرفته است، گفت: امسال مشکلات و بدشانسی‌های زیادی داشتیم، ولی خودتان می‌دانید که در سال‌های گذشته هم پیش آمده که سپاهان چنین وضعیتی پیدا کند، اما همه چیز به یکباره تغییر کرده است. مطمئن باشید ما شرایط را تغییر خواهیم داد و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. برای ما 13 بازی آینده مهم است و تلاش می‌کنیم جزو بالانشین‌ها باشیم.



انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز